Interview met Eveline van http://rayoffashion.blogspot.com/

dinsdag 17 mei 2011 |



Hey! Vandaag heb ik iemand geinterviewt!
Haar naam is Eveline. Ze heeft een eigen blog genaamd 'Ray of Fashion' en je kunt 'm vinden op http://rayoffashion.blogspot.com. Maar de rest over haar moet je in het interview lezen!

1. Wie ben je en waar gaat je blog over?
"Ik ben Eveline, ik ben 15 jaar en mijn blog gaat over vooral over mode."

2. Hoe vind je het bloggen?
"Ik vind het heel leuk! Ik kan daardoor laten zien aan mensen van over de hele wereld wie ik ben. En om dan een reactie terug te krijgen is echt super."

3. Welke drie dingen zou je mee willen nemen naar een onbewoond eiland?
"Mijn Ipod, mijn bikini en mijn zonnebril."

4. Welke muziek luister je het liefst? En waarom?
"Ik luister graag naar Bruno Mars, Pixie Lott, Christina Aguilera, Chris Brown, Jennifer Hudson en eigenlijk nog veel meer.. Ik luister naar Christina Aguilera en Jennifer Hudson omdat ze ongelofelijk goed kunnen zingen en de rest omdat ik ze gewoon leuk vind klinken."

5. Omschrijf je kledingstijl...
"Ik heb niet echt een specifieke stijl, het verschilt namelijk per dag. De ene dag ga ik voor stoer en de andere dag ga ik voor een lief bloemetjes jurkje. Ik ben nog een beetje op zoek naar mijn eigen stijl."

6. Wat zijn je hobby's?
"Bloggen, computeren, zingen, muziek luisteren, kleren naaien en winkelen."

7. Wat zou je doen als je voor één dag kon doen wat je wilde?
"Ik zou wel een keer naar Hollywood willen, maar Parijs lijkt me ook geweldig."

8. Wat is je favoriete drankje?
"Warme chocolademelk met slagroom in de winter en Ice Tea in de zomer."

9. Wat wil je bereiken met je blog?
"Een eigen stijl ontwikkelen en ik gebruik het ook als portfolio. Ik wil namelijk over 2 jaar graag naar de Willem de Kooning academie en daar moet je een portfolio laten zien."

10. Op wat voor jongens val je?
"Stoere jongens, ik hou echt niet van softies om eerlijk te zijn."

11. Wat is je favoriete feestdag?
"Sinterklaas, ook al geloof ik niet meer. Bij mij thuis maken we dan altijd gedichtjes waarin je elkaar een beetje mag plagen en natuurlijk geven we elkaar cadeautjes."

12. Wat zou je willen doen als je voor één dag een man was?
"Kijken waar jongens nou eigenlijk over praten, daar ben ik best wel benieuwd naar."

13. Heb je ooit een grote blunder meegemaakt?
"Ja, toen er in winter ijs op de weg lag, ben ik een keer recht voor een grote groep mensen uitgegleden. Ik schaamde me toen echt dood..."

14. Wat is je angst?
"Thriller films. Met van die enge mannen die dan opeens ergens achter tevoorschijn komen, brrrr."

15. Als je ooit een tattoo gaat nemen, wat voor één dan?
"Een mooie zin op de binnenkant van mijn pols, dat soort tattoo’s vind ik wel mooi."

16. Wil je nog wat zeggen?
"Bedankt voor het interviewen!"


Dit was het interview met Eveline!
x, Luna.

PS: Ik heb een nieuwe kop! Hoe vinden jullie 'm?

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. ☺ Superleuk interview! Ga ik ook wel eens doen denk ik! Oh, mag ik jou anders interviewen, dat lijkt me te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik weet niet of mijn volgers die blog kennen, dus ik denk dat het wel gewoon kan. En ik kan natuurlijk ook kijken of ik andere vragen kan stellen dan die andere persoon... :)

    xx Marlijne

    PS. Ik heb een nieuwe post over de reviews, reageer daar maar op als je het wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ok snap ik...
    Maar ik heb ook geen girlscene...
    Kan ik wel aanmaken als dat mag.
    Anders review ik gewoon iemand anders.

    xx Marlijne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeee! Wat een leuk nieuw lblog! Het lijkt heel anders zo!

    En leuk interview! Haar blog lijkt me heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt cool dat dat meisje haar eigen stijl probeert te ontwikkelen! Ik zelf wijk namelijk ook al af van de rest. Ik hou van lekker opvallen en laten zie wie ik nou eigenlijk ben. Dat ik dus al 6 jaar gepest word kan me ook geen reet meer schelen, ik blijf gewoon mezelf en dat is het belangrijkste :3

    BeantwoordenVerwijderen