Supersweet: Papabubble snoepjes

vrijdag 20 mei 2011 |

Héeeheee! Vandaag ben ik lekker naar zangles geweest, en daarna nog even lekker met mijn moeder naar de stad. Toen gingen we een softijsje halen, daar waren ook potjes met snoepjes. Ze zagen er superlief uit en mijn moeder wilde er wel één kopen. Eén potje was 4,50. Mama vond ze zo leuk, dan maar twee! Wel een beetje duur, maar die vrouw die ze verkocht zei dat ze heel exclusief waren. Het zijn 'Papabubble' snoepjes, die alleen in Barcelona, Tokio, Amsterdam, New york, Seoel, Taipé, Lissabon, Moskou en Sao Paulo worden verkocht. Nou ja, nu waren ze dus blijkbaar ook in onze stad. Ze zijn ook nog eens handgemaakt. En er zijn zoooveel verschillende smaken. Als je in Amsterdam woont, of een keer naar Amsterdam gaat, zou ik zeggen: Zo'n potje met snoepies moet je kopen! Meer weten? Ga naar www.papabubble.nl!




Liefs, Luna

9 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. je hebt gelijk, ik heb het verwijderd. Mijn ouders zijn uit elkaar & mn pa woont in A'dam, maar ik heb echt geen idee waar ik ze kan kopen :(

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waauw dat ziet er lekker uit hihi.
    ik volg je btw!

    www.lightlycolours.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zien er super leuk uit <33
    en mag ik miss je mail, dan kan ik die foto's voor je maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een hippe snoepjes, en ze zien er ook lekker uit :)

    Helaas woon ik helemaal aan de andere kant van het land (Overijssel, aan de grens van Duitsland) en is Amsterdam niet om de hoek, maar als ik er een keer heen ga, zou ik er zeker naar zoeken (in welke winkel zijn ze te koop?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er écht lekker uit!!
    die wil ik ook <3
    ik vond ze een beetje op die fimo-klei staafjes lijken hihi xD

    & jaah, dat meisje op dat filmpje ben ik ook (wel vorig jaar :P)

    xxxLiefs,,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeh, als ik in Amsterdam ben, zeker ff een potje kopen! Leuke post! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zooo lekker ziet dat eruit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik ben laatst in die winkel in A.dam geweest! Je moet echt naar die winkel zelf gaan, dan kan je zien hoe ze ze maken etc, ze zijn echt heel lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen