Zelf gemaakt: Collage met plaatjes uit tijdschriften

dinsdag 10 mei 2011 |

Yeaaay, laatst logeerde ik bij mijn oma en de volgende ochtend was ik in een best creatieve bui. Ik zocht naar een groot vel papier maar natuurlijk had mijn oma die niet, maar ik wilde zo graag een collage maken, want veel tijdschriften had ze wel. Toen zei oma dat ze nog wel rollen behang had, dus mocht ik daar een stuk afknippen. Mijn zusje wilde er ook een maken. We pakten een stapel tijdschriften en... Dit is het resultaat van mijn zelfgemaakte collage (de kat heeft die van mijn zusje kapot gebeten dus die kan ik niet laten zien).



Het was heel veel werk. En we hebben er ook de hele middag over gedaan, want het was echt een heel groot stuk behang. Wat vinden jullie er van?

Liefs, Luna

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. die is echt mega leuk gemaakt!!
    i love it <3
    echt mooi!!!
    k ben dr verliefd op :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooow! Hij is mega groot en meeega HIP! Jij bent ECHT heel creatief!
    wel zielig voor je zusje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, onwijs mooie collage! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee, ja dat weet ik(:

    je maakt een nieuwbericht & dan : een video invoegen (dat staat in die balk waar je lettertypen enzo kan doen enzo, en dan 'youtubevideos' en daar een liedje uitkiezen.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, echt supermooi!

    Love it <3

    xx

    BeantwoordenVerwijderen