Drukke dag

maandag 13 juni 2011 |

Hello! Gisteren had ik een best drukke dag waardoor ik niet kon posten. Sorry!
's Ochtends gingen we naar een verjaardag. Toen gingen we een vriendinnetje van mijn zusje ophalen, die zou komen logeren. Mijn vader ging even wat frietjes en kipnuggets bij de McDonalds halen en toen hebben we dat dus opgegeten (haha, beetje logisch). Toen zijn we naar Enschede doorgereden, naar een vriend van mijn ouders. Daar zijn we nog even gebleven en toen gingen we door naar een restaurant. Daar hebben we ook nog buiten gespeeld en zo, nou ja, het was in ieder geval een drukke dag waardoor ik niet kon posten!



Hierboven zie je mij op een hek in Enschede :D
Xx Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥