Lekker weer!

maandag 27 juni 2011 |

Hé!
Mijn humeur is super, want... Het is superlekker weer! Wat doe je met zulk weer? Je kan naar het zwembad gaan, maar je kan ook thuis vanalles doen.



Vanmiddag was het best leuk op school. Omdat het erg heet was, gingen we niet binnen zitten werken maar we gingen naar buiten. Daar gingen we allerlei spelletjes doen, ook veel met water. Dat was fijn, want oefff wat had ik het heet!
Daarna kwamen er twee vriendinnen mee naar huis om onder de sproeier te gaan. Maar toen de sproeier eenmaal aanstond was het toch weer iets te koud! Dus ben ik maar even gaan lezen toen mijn vriendinnen eronder stonden. :)

En de vakantie komt er aan! Voor mij dan, er zijn ook veel mensen die al vakantie hebben, maar voor mij duurt het nog een weekje. Deze week wordt niet zo druk, we gaan vooral met de klas leuke dingen doen en genieten van het weer.

Wat gaan jullie doen in de vakantie?
Hebben jullie vandaag ook genoten van het lekkere weer?

Xx, Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het was vandaag echt heerlijk warm/heet weer! Ik zit nu lekker na een dag vol hitte op de bank met me laptop en me voetjes in een voetenbadje :D

    BeantwoordenVerwijderen