My favorite songs

dinsdag 5 juli 2011 |

He! Sorry, dat ik eventjes niet postte, ik ben bij mijn opa en oma en ik ga daar niet de hele tijd achter de computer zitten natuurlijk! Maar nu heb ik wel even tijd om wat te posten. Liedjes die ik heel leuk vind! Ik wist nooit hoe je filmpjes van youtube in een blogbericht kon zetten, maar dankzij Floor (floorsstyle.blogspot.com) weet ik het nu! Nou, daar komen mijn lievelingsliedjes dan!





Love the way you lie part 2 van Rihanna en Eminem.. Een prachtig nummer. Je kent vast wel de gewone 'Love the way you lie', maar deze is dubbel zo mooi! In de gewone versie zingt vooral Eminem, maar Rihanna zingt dit keer meer. Echt een heel mooi nummer die je zeker moet luisteren.



Natuurlijk Give me everything van Pitbull, Ne-Yo, Afrojack en Nayer. Het lied staat op een in de top40, blijft de hele dag in mijn hoofd hangen en is gewoon hartstikke leuk!



Oh Mister know it all! Een superleuk liedje van Shari-An, die je misschien nog wel kent van The voice of Holland. Ja, ze heeft een hartstikke leuk liedje! Supervrolijk. Ken je 'm nog niet? Meteen luisteren!



In this California king bed... Rihanna! Een mooi meezingnummer, die ik laatst ook nog bij zangles heb gedaan. Ik vind het een leuk liedje, die ik blijf luisteren!



Cry (just a little) van de Bingo players. Een liedje waardoor je automatisch gaat dansen, dat is Cry (just a little). Een echt gaaf liedje, die ook al de hele dag in je hoofd blijft zitten. Meteen luisteren!

Dit vind ik voor nu wel even genoeg. Ik ben wel benieuwd: Vind jij deze liedjes ook leuk? Welke liedjes vind jij leuk? Wat is jou 'muzieksmaak'? Laat het me weten, laat een reactie achter!

Liefs, en een fijne zonnige vakantie, Luna.

3 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Rihanna heeft idd mooie nummers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je mijn uitleg snapte :D
    Ik heb een hele uitgebreide muziek smaak haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke muziek :) vind die van rihanna erg leuk!
    Volgen?

    BeantwoordenVerwijderen