Lopen voor Unicef...

vrijdag 16 september 2011 |

Oh, wat ben ik moe! Ik ben net terug van de Unicefloop. Lopen voor Unicef, dat heb ik gedaan! Hoeveel geld ik heb opgehaald? Dat weet ik niet precies... Ik gok tussen de 30 en 40 euro. Niet superveel, maar ook de kleine beetjes helpen. Het lopen was ook hartstikke lekker, maar zwaar!



Ik heb 10,5 kilometer gelopen. 7 rondjes om een groot meer waren het. Het was dus 1,5 km, één rondje. Tijdens dat rondje waren er kraampjes waar mensen achter zaten en op je kaart stempelden. Om half 6 was het afgelopen. Mijn zusje van negen ging net daarvoor nog een rondje en dus had ze 8 rondjes, meer dan ik, genant. Mijn andere zusje van 7 had weer één rondje minder dan ik. Ik ben hartstikke moe, en ik heb overal spierpijn en zo, maar goed dat hoort erbij.

Morgen post ik als het goed is weer!
Xx, Luna

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥