Mijn lievelingsliedjes op dit moment

maandag 5 september 2011 |

Ik ben gek op muziek. Elke week ontdek ik weer nieuwe liedjes en vind ik weer andere liedjes leuk. Er staan superveel liedjes op mijn iPod. En op dít moment vind ik deze liedjes heel erg leuk...



Moves Like Jagger - Maroon 5 en Christina Aguilera. I've got the moves like jagger, i've got the moves like jagger, the mo-o-o-o-o-o-o-o-o moves like jagger! Echt een superleuk liedje! Lekker vrolijk.



Jet Lag - Simple Plan en Natasha Bedingfield. Van dit liedje kan ik maar geen genoeg krijgen. Er zit veel power in, en ik vind dat Natasha ook heel goed kan zingen. En die zanger trouwens ook!



Titanium - David Guetta en Sia. Sia is niet zo superberoemd, maar ze heeft wel wat liedjes gezongen die populair werden. Je kent vast wel 'Clap your hands'. Maar nu staat ze weer in de top 40. Met het liedje 'Titanium', samen met David Guetta.



Danza Kuduro - Don Omar en Lucenzo. Staat op nummer één! Het is gewoon een leuk liedje, niet zoveel meer over te zeggen...



San Francisco - Cascada. Cascada heeft veel swingende liedjes. San Francisco hoort daar ook bij. Een liedje met een superleuke clip, waar lekker veel in gedanst wordt!


Welke liedjes luister jij op dit moment veel?
Let me know! -x- Luna

2 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Bedankt voor je reactie! Zal ik dan toch gewoon voor Liefske gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes. Heb wel dezelfde smaak als jij in sommige liedjes heb ik gemerkt.

    groetjes van
    http://itsgirlslife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen