Poster-gekte!

donderdag 1 september 2011 |

Ik moet zeggen dat dat toch wel één van de leukste dingen is in een tijdschrift. De posters! Ik ben geabonneerd op wel twee tijdschriften, omdat ik echt gek ben op tijdschriften (ik zou ook heel graag bij een tijdschrift gaan willen werken later). Ik heb een abo op de Hitkrant en op de Tina. Allebei superleuke bladen vind ik zelf. Aan de Tina vind ik de strips erg leuk en aan Hitkrant is eigenlijk alles leuk... De roddels, veel fashion!

Oeps, nou begin ik weer een heel verhaal over die tijdschriften. Ik wilde het dus over de posters hebben. Omdat ik elke week die tijdschriften krijg, snap je wel dat ik ook veel posters krijg. Mijn hele (witte, saaie) muur hangt er vol mee. En dat vind ik wel gezellig, dat klinkt raar, maar zo lijkt het alsof er heel veel mensen bij mij in de kamer zijn. Lady Gaga, Cory Monteith, haha, als dat echt zo was zou ik dat wel erg leuk vinden!

Benieuwd naar mijn postermuur? Hier twee foto's van twee muren in mijn kamer!





Op de eerste foto zie je de muur met posters die állemaal van Hitkrant zijn. Je ziet Shakira, Kristen Stewart en Robert Pattinson, Lady Gaga, Jan Kooijman, Darren Criss, en nog heel veel meer. Eigenlijk vind ik ook heel veel mensen leuk. Jan Kooijman is eh, ja, tja, best wel knap. Vind ik. En leuk dat hij goed kan dansen. Én hij is een goede acteur! Shakira is een goede zangeres, met erg leuke liedjes, haar nieuwe liedje Rabiosa vind ik superleuk.

Op de tweede foto zie je Katy Perry en Taylor Lautner op hele grote posters staan. Daarboven hangt een collage, die je beter ziet in deze post: http://lunalovelyworld.blogspot.com/2011/05/zelf-gemaakt-collage-met-plaatjes-uit.html

Jaaaa, linken is gelukt! HEHE eindelijk! (Met behulp van internet.)

Oké, genoeg info over mijn posters ;), hihi. Ik wist niet echt wat ik anders moest posten en ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om mijn postermuren te zien.


Liefs xx, Luna.

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik had vroeger ook altijd zo-veel poster in mijn kamer hangen...erg leuk om te zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had vroeger een postermuur. Het behang was echt niet meer te zien. Elke poster die ik vond en tegenkwam, hing ik op. Echt, ik had zo'n postertic, best wel erg. Nu hangt er geen enkele meer! Leuke post trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog steeds poster's op mijn kamer, staat zo vrolijk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WHAAAH CORY MONTEITH IS GEWELDIG!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen