Wie ik follow...

dinsdag 27 september 2011 |

Twitterrrr! Ik heb al wel eens gepost over de twitteraccounts van de sterren: klik. Maar ik volg die niet allemaal. Ik volg zelf wel bekende mensen, maar ik volg ook andere leuke twitteraccounts. Je kent ze wel, die accounts die leuke dingetjes tweeten, zoals leuke zinnen, tienerfeiten, humortweets.

1. Dutchteenagers Dat is een twitteraccount van drie meiden. Ze tweeten leuke tienerfeitjes, als ik jou was zou ik ze maar eens gauw gaan followen (als je dat nog niet doet)! Ze hebben ook een plaatjes-hyve.



2. _SpangaS Dit is het twitteraccount van de serie SpangaS, elke schooldag op tv om 19.00 uur. Ze vertellen van tevoren wat er die avond op tv te zien is bij SpangaS. Maar ze beantwoorden ook je vraagjes over de serie. Zeker leuk om te volgen.

3. Herkenjedatt Herken jij het ook? Allemaal herkenbare tweetjes! Ik zou 'm gewoon maar followen, je denkt inderdaad wel snel: Ja, dat herken ik!



4. HITKRANT Het twitteraccount van het meidentijdschrift HITKRANT. Ze tweeten het laatste nieuws over de sterren, maar ook wat er gebeurd op de HITKRANT redactie! Dat wil je natuurlijk altijd wel weten ;)

5. Phalerieau Oké, dit is een BN'er, maar ik móest 'm er ff bijzetten. Waarom? Omdat Valerio Zeno dingen tweet waar je soms erg hard om moet lachen! Dus follow NU Valerio, hij tweet niet zo vaak maar als hij tweet is dat erg grappig.


Ken jij nog leuke twitteraccounts die je echt móet volgen? Laat het me weten!

Kus, Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥