Doen en niet doen in de kerstvakantie

zaterdag 24 december 2011 |

Hallooo! Vandaag post ik over wat je wel moet doen en wat je niet moet doen deze vakantie. Je moet deze vakantie vooral genieten, maar ook...

Dóen! 

Blijven bloggen!
Foto: Weheartit

Uitslapen. (Nu het kan!)
Foto: Weheartit

Een kerstverhaal schrijven.
Foto: Weheartit

Kerst nail-arts namaken. (Kijk eens op *deze* site!)
Foto: Weheartit


Een tijdschrift maken. Je kan er bijvoorbeeld elke dag even aan werken.
Foto: Weheartit

Nodig je vriendinnen uit voor een high-tea.
Foto: Weheartit

Níet doen!

Je de hele vakantie vervelen. (Dat is zonde van je tijd.)
Foto: Weheartit

In slaap vallen op oudejaarsavond. (Niet dat ik denk dat jullie dat gaan doen, hihi!) 
Foto: Weheartit


Stressen om school. (Want nu is het vakantie!)
Foto: Weheartit

Loves, Luna

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Super leuk zo een post,
    ik was een keer in slaap gevallen met oud en nieuw en toen werd ik niet meer wakker.. Daarna was ik super boos dat ik al het vuurwerk had gemist! hahaha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's.
    en hele leuke post.
    fijne vakantie!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig artikel, zo leuk om te lezen wat je wel en niet moet doen! Als ik morgen tijd heb, ga ik misschien wel beginnen met een tijdschrift maken voor de fun, dat lijkt me zo geweldig om te doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! ik vind al die foto´s zo leuk! en ook leuk verzonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke tips, en supermooie foto's! ilove weheartit! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verzonnen (: Ik ben een keer aan een tijdschrift begonnen, maar dat is niets geworden :')

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha beetje stressen voor school blijft wel, heb me toetsweek na de vakantie. :S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga oudejaarsavond sowieso ff slapen aangezien ik 's nachts ga stappen met mijn vriend en zijn vrienden, anders hou ik dat niet vol hahaha xD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's, en leuke tips! x

    BeantwoordenVerwijderen