Nieuwe stijlboek pagina's

maandag 19 december 2011 |

Sorry, ik heb gewoon het hele weekend niet gepost! Ik had echt geen tijd. Ik ben onder andere wezen logeren, en daar heb ik in totaal wel zes/zeven uur lang Monopoly gespeeld. Dat spel hield maar niet op! Maar ik vond het wel heel leuk.
Omdat het weer een tijdje geleden is laat ik weer bladzijdes van mijn stijlboek zien. Ik heb allemaal ogen bij elkaar geplakt, en het resultaat is best leuk, toch? Ook heb ik een hele winterse bladzijde gemaakt. Kijk maar!






Kus, Luna

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuk! 'k Vind die schapen echt leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk stijlboek! Die ogen zijn echt gaaf! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi die tweede is leuk!
    Monopoly duurt inderdaad verschrikkelijk lang, vandaar dat ik het ook nooit meespeel. Als je eenmaal bent begonnen zit je er aan vast, haha!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je dat hebt gedaan met die schaapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ja, soms houdt monopoly maar niet op:p maar ik vind je inspiratieboek echt heel erg mooi:) ik zou ook gewoon een boek daarmee moeten vullen, maar dat gebeurd helaas niet, meh.

    BeantwoordenVerwijderen