Bijna weer naar school...

zaterdag 7 januari 2012 |

Oh nee, het is al zaterdag! De vakantie is al bijna afgelopen. We kunnen nog maar twee dagen van de vrijheid genieten en maandag gaan we dus alweer naar school. De eerste schooldag van 2012! Dan komen wij in nieuwe groepjes te zitten (altijd weer spannend, hahaha) en in februari krijgen we de... Cito. Niet zo leuk. Maar ja, je moet 'm toch doen. Wij hebben ook een proef Cito achter de rug en die ging best goed bij mij. Heel goed zelfs! Ik had een goede score... Op naar de echte toets. En ik moet dit jaar ook nog een school gaan kiezen. Ik vind het best spannend om naar de middelbare school te gaan, want ja, het wordt allemaal weer anders. Maar ik zie er niet tegenop! Omdat ik van velen wel hoor dat de middelbare school erg leuk is.
Maar dat duurt nog even. Eerst nog maar groep acht afmaken!

Foto: Weheartit

Vind jij het ook balen dat de kerstvakantie (bijna) afgelopen is? 

Kus, Luna

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Nee echt vreselijk! ik kan niet eens van het weekend genieten omdat ik super veel voor school moet doen ;S Bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit al de hele week te denk dat ik die volgende week weer naar school moet, heb er een beetje haat aan, leuk klein artikeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nog wel een week vakantie kunnen gebruiken, maar nee hoor, meteen na de kerstvakantie beginnen m'n tentamens. Daar heb ik zo geen zin in!

    Bedankt voor je reactie. :) Ik ben alleen nu niet in CuraƧao, ik ben er afgelopen zomer geweest, haha. Daar heb ik een verslag van geschreven en dat zet ik nu in delen op m'n blog.

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee weken vakantie lijkt van te voren altijd zo lang, maar het zo weer voorbij.. Heb echt geen zin om naar school te gaan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er ook echt geen zin in.. Dit weekend wordt ook weer helemaal verpest door school.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of ik daar van baal! Ik denk dat ik eerst flink moet afkicken van mijn vakantie!

    Doe je ook al mee aan mijn nieuwe give away?

    http://myownsupersweetlife.blogspot.com/2012/01/het-zeekfabriekje-winactie.html

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad zwaar balen dat maandag school weer gaat beginnen! Maar ach, het is niet anders. We kunnen er maar beter het beste van maken. Wel wil ik je alvast veel succes wensen met de Cito! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de Cito meis!
    Ik moet zelf nog leren voor maatschappijleer proefwerk woensdag. Bah!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met de cito toets. Ik ga hem ook maken want doe de opleiding onderwijsassistent en elk jaar maakt het 2e jaar dus ook de cito toets dus ik ben dit jaar ook weer aan de beurt om 3 dagen toetsen te gaan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga al weer een week naar school, het was echt wennen haha, vroeg naar bed en vroeg opstaan ;(.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met je cito! Voor mij is dat alweer een tijdje geleden..
    Leuk artikel, leuke blog ook!
    Ik volg je :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt jammer dat de kerstvakantie weer bijna voorbij is.. krijgen we weer allemaal huiswerk en toetsen... Als je op de middelbare school zit wil je weer helemaal terug naar dat huiswerkloze leventje van de basisschool, haha. Maar gelukkig heb ik maandag studiedag dus hoef ik niet naar school :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. succes met je cito!
    en ik verbaas me er altijd weer over dat je in groep 8 zit, je schrijft echt al heel goed en volwassen! ♥
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel succes met je cito, meis! En tsja, ik vind het echt heel jammer dat de kerstvakantie alweer over is! Volgende week is al helemaal volgestopt met toetsen.. pff, waaronder biologie & wiskunde, dus dat gaat nooit goedkomen.. haha !

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja als ik het gevoel heb dat ik naar school moet dan stort ik in hahah
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waauw echt een leuk blog ! ;D
    ik volg je, volg je me back ? =$
    iknownoname.blogspot.com <3
    - ja he, de vakantie gaat echt veeeel te snel ! ;(
    x'
    ps, ik kwam bij je blog door een blog van m'n vriendin :p .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ps, waauw ik ben echt jaloers op jou, zoveel volgers ! =O =$
    x' ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Good luck met je cito! Komt wel goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Luna,
    Ik kende je nog niet, maar je hebt echt een hele leuke blog en zeker voor je jonge leeftijd. Je header is ook erg mooi. Ik volg je vanaf nu!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje meis wat ga jij allemaal spannende dingen meemaken in 2012!
    Ik zal voor je duimen in februari voor je Cito, zet em op!!!

    En wat spannend de middelbare school! Ik kan mij eerste dag naar de middelbare school zo goed herinneren, ik vond het super eng maar tegelijkertijd heel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen