It's time for a give-away!

zaterdag 31 maart 2012 |

Je kan niet meer meedoen met de give-away!
Ja hoor, ik heb 200 volgers en dat is reden voor een give-away. Dit keer kan je erg leuke dingen winnen, vind ik zelf! Namelijk: Een uiltjes-ring en twee schuifjes met bloemetjes. Erg schattig! Het enige wat je hoeft te doen om er kans op te maken, is: Mijn Twitter volgen (geen Twitter? Dat is geen probleem, laat het wel even weten) & mijn blog volgen! Gewoon met Google Friend Connect (en als je wilt Bloglovin'). Benieuwd naar hoe de prijzen eruit zien? Klik op 'read more'.

Ik hoop dat jullie de prijzen leuk vinden en ook mee willen doen! (: Laat wel alsjeblieft je emailadres achter. Dan kan ik je mailen als je gewonnen hebt en dan kan jij je adres doorgeven, en dan komt het pakketje zo snel mogelijk naar je toe! Met de uil-ring (de ring kan je trouwens verstellen) en de haarschuifjes. Bekijk even snel de foto hieronder, leuk zijn ze hé!



Dat waren de foto's. Het is dus megasimpel om mee te doen. Gewoon mij volgen met Google Friend Connect (kijk daarvoor naar de sidebar, onder 'lovely followers), mijn Twitter volgen (geen Twitter? Is geen probleem, hoor), en je emailadres achterlaten. Hopelijk doen jullie mee!

41 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Super leuke give away, ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een leuke give away ! Ik doe mee :) En gefeliciteerd met je 200 volgers natuurlijk! Liefs

    (svanerp@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke giveaway!! Ik doe mee(: Hopelijk maak ik een kans, want die spulletjes zijn echt awesome(: Nog gefeliciteerd! Liefsx
    lisa_vanderwerf@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Omygosh, wat een leuke giveaway! Ik doe zeker mee (:
    Ik volg je met GFC en Twitter!
    mygorgeousaddiction@hotmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke give-away! Ik doe graag mee :)

    Ik volg je twitter ( @PSxOXoPiEN )
    Ik volg je al een hele tijd met GFC en Bloglovin'
    En mijn email is: psxpien@gmail.com

    x' Pien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die speldjes zijn echt leuk. Ringen passen mij nooit, dus dat ie verstelbaar is is een goed +punt haha! Zou zo graag willen winnen met zo'n give-away... :) Succes iedereen :)

      Verwijderen
  6. Super leuke giveaway! Succes iedereen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wooow super lief! leuke prijsje. ik colg je op twitter&volg je blog. succes allemaal! oja mijn email is manonkoolmees@hotmail.com liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, die speldjes zijn zó mooi! Ik doe mee :)
    Liefs, Ellen

    ellenvanlent@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die ring is echt heeeeeel erg leuk en die speldjes zijn ook super mooi!
    Ik doe zeker mee! :D
    Ik volg je met GFC en ook met Bloglovin.
    En ik volg je op twitter ( @Rieneke_ )
    Liefs, Rieneke (rienekewelboren@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 200 volgers! (; Super leuke give-away, maar ik doe niet mee, ik draag nooit speldjes en zo'n ring heb ik ongeveer al, haha. Succes iedereen!

    Liefs, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk! en gefeliciteerd met je volgers. :)
    - volg je met gfc, en bloglovin.
    - volg je op twitter.
    - robinblogspot@live.nl

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow gaaf! Ik doe echt mee;
    - ik volg je met GFC & Bloglovin & op twitter
    - jolijngroniger@gmail.com

    Over die vragen moet ik nog even nadenken haha, je krijg ze dan zo snel mogelijk te horen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Suuperleuk, ik doe mee!
    Met GFC volgde ik je al, volg je nu ook met twitter :)
    Email: elana.meijer@gmail.com
    Lieeefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh leuk! ik doe mee!
    Volg je met GFC, Twitter en mijn email is:
    susanneke-blog@hotmail.com

    lieeeeefs en bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Ik doe zeker mee :)
    Ik volg je via GFC (en heb geen twitter)
    Email: fashionskillsforyou@hotmail.nl
    xxx Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oeh leuke winactie!
    ik volgde je al met GFC maar nu ook met bloglovin en heb dit bericht op bloglovin geliked.
    ook volg ik je op twitter.

    mijn mail: loveyourlifelove@hotmail.com

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 200 volgers! Gaaf hoor dat je er al zo veel hebt:)
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat leuk, leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een leuke give-away! :)
    Ik doe graaaag mee .

    Ik volg je via GFC + Twitter! En als extraatje ookop Bloglovin' !
    Twitter = HLAFB

    Mijn email: hoplikeafashionbunny@hotmail.com

    Liefs !

    PS: Tot wanneer kan je meedoen?

    Een vraagje; tot wanneer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehm dat weet ik eigenlijk nog niet.
      Zal ik nog even over nadenken, ik sluit 'm gewoon nog wel een keer.

      Verwijderen
  20. Hey! Echt en leuke give-away! Ik volg je via GFC & ok op twiter (:
    Mijn email is bijtjesbloemetjes@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuke give-away alleen toch niks voor mij ;), die uilenring vind ik echt heel lief alleen het model is niet precies wat ik leuk vind.
    Succes iedereen!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke give-away!
    Ik follow je met GFC en bloglovin
    getyourbeautysparkles@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke giveaway, echt héél erg leuke dingetjes! Ik volg je met twitter (@riekeoosterhuis) en met GFC,

    Liefs,
    Rieke ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik volgde je al met GFC, en ik volg nu ook je twitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, e-mailadres is misschien ook wel gemakkelijk ;)! justbehappyandsmile@live.nl

      Verwijderen
  25. Super leuke giveaway!
    Ik volg je op twitter (@naomidekkerx) & met bLoglovin & GFC (:

    Mijn email; xiloveyouso@hotmail.com

    xx Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Echt leuk dat jullie allemaal meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hee luna!
    ik zet je ook nog even op een pagina bij mijn blog: giveaways.
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die zijn zoo schattig, ik doe mee. :3
    Ik volg je met GFC en Twitter.
    Ik zet je give-away ook even in mijn sidebar.
    Mijn email is maritjevk@live.nl
    xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe mee :)
    Zoals je weet volg ik je al met GFC en op twitter
    floorsstijl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heeeeel leuk, ik doe natuurlijk mee ;D!
    Ik volg je al een hele lange tijd :)
    mijn email is justlikealovelyfairytale.blogspot.com

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik dacht dat ik al meedeed, maar blijkbaar niet haha!
    Dus bij deze: ik doe mee.
    Ik volg je via Bloglovin' en GFC.

    Liefs Nicole
    nicole.vanroekel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe mee!!!
    Ik volg je via GFC en ik heb geen Bloglovin en Twitter...
    Mijn email is: jialing.huang@hotmail.com
    Lief dat je dit doet(L)!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke winactie! Ik doe mee!
    Ik volg je via GFC en Bloglovin.
    Ik heb helaas geen twitter, dus dat laat ik zo maar even weten...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik volg julllie al :) twitter gebruik ik niet meer. Dus daarop kan ik niet volgen ;) leuke winactie! Mijn e-mail is : anouschka1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Thanks voor het meedoen allemaal!
    Hierbij is de give-away gesloten. Morgen de uitslag. X

    BeantwoordenVerwijderen