Stijlboek: Colourblocking

dinsdag 6 maart 2012 |

Aaah, ik heb alweer bijna 190 volgers! Bedankt mensen. Ik kom steeds dichterbij de 200 volgers. Echt superleuk! Misschien komt er bij de 200 volgers weer een give-away, maar als ik dat ga doen, ga ik zorgen dat het een betere give-away wordt dan vorige keer! Maar nu mijn nieuwe stijlboekpagina die ik jullie zou laten zien. Het thema is colourblocking. Bovenaan staat colour trend... Ja dat stond niet op de foto.


Wow, echt balen dat als ik 'm groot maak, de kwaliteit zo slecht wordt. Wat kan ik daarop verzinnen? Ik maak de laatste tijd veel foto's zelf, maar ik moet echt nog wat aan de kwaliteit doen. Ik kan ook eens foto's gaan maken met de fotocamera van mijn moeder, die is vast beter.

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. En toch ziet het er leuk uit;) Ik ga je volgen.
    http://agirlsmindspeaks.blogspot.com jij mij ook? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, al die kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je volgers, en mooi pagina´s! Ik word er helemaal vrolijk van haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, ik vind het ook altijd erg leuk om in tijdschriften te knippen en te plakken. Ik ben benieuwd naar je give-away :)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel! Heel leuk, colourblocking is echt een van mijn favoriete trends van dit moment.
    Ik word heel vrolijk van al die kleurtjes in de winkeletalages. :)

    BeantwoordenVerwijderen