Interview Amber (meidenroom.jouwweb.nl)

dinsdag 10 april 2012 |

Vandaag is er weer een interview... En dit keer met Amber! Ik weet niet of jullie haar kennen, ze heeft geen blog op Blogspot, maar op jouwweb. Haar blog ziet er heel schattig uit, vind ik! En er staan hele leuk tips en dingen op. Ik zou er eens gaan kijken! Maar nu het interview met haar..

Foto: Komt van haar eigen blog

1. Wie ben je en waar gaat je blog over? "Ik ben Amber, 13 jaar en mijn blog (www.meidenroom.jouwweb.nl) gaat over beauty en Fashion. Voor de rest staan er een paar recepten op en nog wat overige dingetjes."

2. Hoe vind je het bloggen?
"Erg leuk, ik hield sowieso al van schrijven en andere blogs lezen was ook al een hobby van me dus dat was geen probleem. Ik vind het erg leuk om te bloggen omdat je er je creativiteit en je interesses in kwijt kan. Je kunt het helemaal eigen maken, dat is wat ik er zo leuk aan vind. "

3. Welke drie dingen zou je mee willen nemen naar een onbewoond eiland?
"Oeh, dat is een lastige, ik denk mijn IPod. Ja, aan mijn laptop heb ik daar toch niks want ik heb toch geen internetverbinding. Mijn zonnebril, daar ben ik echt verslaafd aan en dan denk ik dat ik heel mijn nagellak collectie meeneem, heb ik daar in ieder geval iets te doen. "

4. Welke muziek luister je het liefst ? En waarom?
"Ik luister eigenlijk voornamelijk Top-40 muziek, en waarom, ik denk gewoon dat ik dat het leukste en makkelijkste vind. Je luistert en kent gewoon de nieuwste liedjes en ze worden overal gedraaid."

Foto: Komt van haar eigen blog

5. Omschrijf je kledingstijl…
"Ik lees altijd tijdschriften en dan zie je natuurlijk wat in de mode is, en als ik iets mooi vind en het past bij mij dat neem ik dat. Dus ik denk dat ik gewoon kies voor dingen die ik leuk vind maar tegelijkertijd ook comfortabel en modieus."

6. Wat zijn je hobby’s?
"Bloggen natuurlijk, maar verder zit ik op badminton dus dat is wel een hobby. Ik ben dol op zwemmen en lezen. Zingen is ook wel een van mijn hobby’s, en ik vind het ook altijd leuk om op andere blogs rond te snuffelen."

7. Wat zou je doen als je voor één dag kon doen wat je wilde?
"Ik denk dat ik zou gaan skydiven. Dat lijkt me echt super om te doen! Anders zou ik wel een keer in een modeshow willen mee lopen."

8. Wat is je favoriete drankje?
"Dit wordt een heel simpel antwoord: siroop, haha!"

9. Wat wil je bereiken met je blog?
"Ik wil mensen inspireren met mijn blog. Mijn blog hoeft niet heel groot te worden hoor, ik blog voor mezelf omdat ik dat leuk vind, en dat is denk ik het belangrijkste. Maar tips om mijn blog te verbeteren zijn altijd welkom hoor, je kan hiervoor een reactie achterlaten onder het kopje ‘reacties’."

Foto: Komt van haar eigen blog

10. Op wat voor jongens val je?
"Uhm, dat vind ik een lastige. Eerlijk gezegd ben ik niet zo met jongens bezig."

11. Wat is je favoriete feestdag?
"Absoluut kerst! De gezelligheid, met heel de familie (in mijn geval dan) bij elkaar, lekker eten en natuurlijk de cadeaus."

12. Wat zou je willen doen als je voor één dag een man was?
"Ik weet het eigenlijk niet, jij bent wel goed in lastige vragen bedenken hoor! Ik denk dat ik met mijn vrienden zou ga chillen, ben altijd al benieuwd geweest wat jongens met elkaar doen."

13. Heb je ooit een grote blunder meegemaakt?
"Té veel blunders, haha. Maar er is een blunder die ik nooit zal vergeten. Ik was op vakantie en ik had in het zwembad een jongen ontmoet. Hij vond mij leuk, hij was 15 en toen was ik 11. Toen ik wegmoest uit het zwembad vroeg hij aan mij in welk huisje ik zat. Met mijn stomme kop heb ik dat dus gezegd, dus toen ik bij mijn huisje aankwam stond hij al voor de deur, gelukkig waren mijn ouders niet thuis. Hij vroeg of ik meeging naar de ‘speelhal’, ik ging mee, eigenlijk meer voor de speelhal dan voor hem, haha. Dus we kwamen daar aan en wat dacht je, mijn moeder en broertje waren daar ook. Mijn moeder kwam op mijn aflopen en dacht dat die jongen en medewerker van de speelhal was. Dus die jongen komt aanlopen en stelt zich voor als mijn vriend, nou ik kon wel door de grond zakken. Wat een blunder!"

Foto: Komt van haar eigen blog

14. Wat is je angst?
"Een echte angst heb ik niet, maar wel ben ik altijd een beetje bang in het donker."

15. Als je ooit een tattoo gaat nemen, wat voor één dan?
"Ik zou dan een tekst nemen, gewoon een kort maar krachtige tekst zoals; Never give up! Maar ik denk niet dat ik ooit een tattoo ga nemen."

16. Wil je nog wat zeggen?
"Ik wil je bedanken dat je mij hebt geïnterviewd. Ik vind je blog echt super dus ga zo door! En misschien voor de mensen die dit lezen; Als je mijn blog bezoekt ga je me heel blij maken, en als je er dan toch bent kan je wel gelijk een reactie achterlaten wat je ervan vind ;)"

Dat zou ik ook maar even doen, hihi! Om naar de blog van Amber te gaan, klik hierop: meidenroom.jouwweb.nl. Veel liefs, Luna

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. leuk interview! het lukt me nu om de achtergrond te maken alleen als ik er ene plaatje op wil doen doet hij heel vaag! maar ik puzzel nog even verder. :) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te lezen!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk interview!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk interview, en die blooper vind ik ook hilarisch! haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk om te lezen, hele leuke rubriek dit!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. u website is erg intressant
    ik lees er om de minuut op

    BeantwoordenVerwijderen