Mediamixxx

maandag 16 april 2012 |

Wat me wel leuk leek om eens over te bloggen, was over boeken, films, websites, tv-programma's, en apps. Oftewel: De media! Vandaag ga ik een mediamix laten zien op mijn blog. Ik laat jullie in dit artikel een leuke film zien, apps die je móet downloaden, tv-programma's die binnenkort op tv komen, enz enz. Ben jij benieuwd? Klik op 'read more'.



Titanic
Laten we beginnen met de film Titanic. Honderd jaar geleden zonk het schip. De populaire film over het zinkende schip is de laatste tijd veel uitgezonden, volgens mij in stukjes? De gehele film kun je nu in de bioscoop zien, en wat nog cooler is, in 3D! Eerlijkgezegd heb ik Titanic nog nooit gezien, en ik zou het wel gaaf vinden om de film in 3D in de bios te zien. Dusseh.. Ik zou er wel heen willen! Ik denk alleen niet dat ik weer naar de bioscoop mag. Ga jij deze spannende film in de bioscoop bekijken?
Foto: Google

Finale The Face
Het is tijd voor de finale! Ooohw, superleuk, ik ga in elk geval kijken naar The Face! Ik vind het een heel leuk programma en ben 100% voor Chelsey, maar ik ga vanavond zien of zij The Face wordt! Eigenlijk verwacht ik het wel, ik denk namelijk niet dat één van de jongens wint, nu moet ze Sharona nog verslaan! Foto: rtl.nl

Echte meisjes op zoek naar zichzelf
Dit programma kijk ik elke week en ik vind het echt heel leuk om te kijken! Die meiden met hun bitchfights, gekke opdrachten en bus waarmee ze door Nepal reizen, echt grappig om te zien. Elke week gebeurt er weer iets onverwachts. Wat dacht je van vorige keer, toen elke groep Maria en Renee eruit stemde, maar toen  mochten die twee meiden ineens zelf kiezen wie de groep gingen verlaten! Dat werden Britt en Jenna. De reacties daarop? 'Oké, nu ga ik niet meer kijken hoor, nu Britt eruit is!' Ik vind het ook wel jammer, maar ik blijf het gewoon kijken.

Foto: Google

Girlscene.nl
Van jullie zouden er vast wel een paar de meidensite girlscene.nl kennen. Elke dag komen er weer gevarieerde artikelen op, die ik altijd erg leuk vind, maar je kan ook lekker actief zijn op het forum. Ikzelf ben dat ook wel! Op deze site waren een paar problemen waar velen een beetje gek van werden, maar gelukkig krijgt Girlscene een make-over. De lay-out gaat veranderen en ze willen de site ook beter laten werken. Het duurt nog even voor het allemaal klaar is, maar ik vind het wel fijn dat ze het gaan veranderen, want ik vond ook dat het met al die fouten echt niet meer verder kon! Foto: Google

DrawSomething
Na Wordfeud is er weer een nieuwe hype. Ja hoor, nu heb ik het over DrawSomething. Over de app is al veel geblogd, maar ik moet er ook even over schrijven, want ik ben er ook een soort van verslaafd aan! Eigenlijk valt het ook wel weer mee, maar ik vind de app zeker leuk. Wat is de bedoeling ervan? Denk je misschien (ik hoop niet dat je dat denkt). Het is een soort van Pictionary. Je kan het spelen tegen iedereen die de app heeft. Ik heb 'm ook, wil jij met me spelen? Ik heet (even kijken hoor) lunamgx.

Foto: Weheartit

Blogger & Bloglovin apps

Blog jij, en heb je een Smartphone? En heb je de apps van Bloglovin' en Blogger nog niet gedownload? Ga dat dan maar snel doen! Met de app van Blogger kan je artikelen schrijven op je mobiel. Dat doe ik eigenlijk nooit, het is niet heel handig, haha. Maar je kan ook al je artikelen zien en je eigen blog bekijken. Dat doe ik dan weer wel met de Blogger app. Met de Bloglovin' app kun je, net als bij de site, blogposts lezen van de mensen die je volgt. Ik vind dat echt een superfijne app. Ik kijk vaak bij de app wat mensen geblogt hebben, soms lees ik het, en heel soms laat ik een reactie achter op mijn mobiel. Maar ik doe het toch liever op de laptop!

De Hongerspelen
Kom ik weer aan, met mijn Hongerspelen. Ach ja, het zijn ook zulke mooie boeken, en ik zet ze in dit lijstje omdat ik vind dat jij ze ook eens moet gaan lezen. Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik raad ze je echt aan!  Katniss neemt de plaats in van haar zusje Prim in de Hongerspelen en moet haar best doen drieëntwintig kinderen te doden... Lezennn!


Nou, dit was de mediamix! Wat vinden jullie van zo'n post, daar ben ik wel benieuwd naar. Misschien ga ik hier zelfs wel een rubriek van maken, maar aan de andere kant wil ik dat ook weer niet... Dan heb ik zo veel rubrieken. Celeb in de spotlight en leuke app heb ik toch wel geschrapt, maar ja. Ach, eigenlijk maakt het niet eens veel uit. Dan heb ik maar veel rubrieken! En als ik hiervan een rubriek ga maken, doe ik het in elk geval maandelijks! Liefs, Luna

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind dit echt een leuk artikel! Ik kijk/speel/zag bijna alles wel ^^
    Leifs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow leuk! Ik speel of kijk of lees alles wel, hihi. Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken bijna alles :D.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel!En wil ook supergraag titanic in 3d kijken maar niemand wil met mij meegaan. Misschien ga ik wel alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi I love media!
    Twitter, tv. alles<33
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen