009 - Zomer 2012

vrijdag 11 mei 2012 |

Hee allemaal. Best snel weer, een dag van de 30 days challenge, maar ja. Ik zat er toch al over te denken om over de zomer te schrijven en toen zag ik dat dat nou net de volgende dag van de 30 days challenge was. Zomer 2012, we hebben er allemaal zin in. Dan kun je pas echt lekker naar buiten een ijsje eten terwijl je veel langer dan normaal vakantie hebt. Zo fijn! Ook ik heb er zin in, of course.

Foto: Weheartit

Omdat ik naar de middelbare school ga heb ik nu een weekje zomervakantie meer. Maar daar hoort misschien wel bij dat ik mijn boeken moet kaften en mijn rooster moet ophalen die laatste week. Ik weet er niet veel van af hoor, dat komt nog wel, maar ik weet dat ik een week vakantie meer heb en dat vinden mijn zusjes 'niet eeeeeerlijk'! Eigenlijk zou ik juist liever korter vakantie hebben, want ik word vast stikzenuwachtig als ik langer moet wachten voor de middelbare school plus ik me dan ga vervelen. Daar heb ik vaak last van in vakanties, vooral de zomervakantie duurt zo eindeloos lang zodat ik al gauw niet meer weet wat ik in al die vrije dagen kan doen.

De vakantie Wat ga ik deze zomer, zomer 2012, doen? Ik ga op vakantie, dat zeker. We gaan een weekje weg in Nederland aan de zee. Dat vind ik wel leuk, hopelijk kun je dan ook een beetje zwemmen in de zee. Een weekje vind ik lang genoeg om naar de zee te gaan maar dan heb ik wel het probleem dat ik zes weken thuis zit. Zes weken! Mijn ouders zeggen wel dat we nog leuke uitjes gaan maken en heel misschien boeken we nog een andere vakantie. Dat laatste is nog niet helemaal zeker, maar sowieso dat we vaak naar een buitenzwembad gaan of misschien gaan we nog wel iets doen als... Naar een pretpark? Karten? Karten heb ik wel eens gedaan, dat is zo vet he. Lijkt me geweldig om dat nog eens te doen en het lekkere weer komt er aan dus dan is er meer rede voor.

Foto: Weheartit
Zomerschoenen en bikini Welke. Zomerschoenen. Welke. Zomerschoenen? Dat vraag ik me nu wel af, op welke schoenen ik deze zomer doorga. Slippers? Die op de foto vind ik echt cute. Ik zat ook te denken aan nog een paar Birkenstocks, die vind ik altijd wel stevig en fijn. Twee jaar geleden had ik die volgens mij. Een zilver paar. Volgens mijn moeder is het wel duur om weer een nieuw paar te kopen. Tsja... Ik weet ook niet of ik wel de hele zomer op slippers wil gaan lopen. Of ik koop gewoon een paar leuke simpele gympjes! Hmmm, het gaat vast wel goed komen. Maar een bikini? De perfecte bikini voor de zomer, heb jij 'm al? Ik heb al een bikini en daar ga ik gewoon mee de zomer in. Hij is hartstikke leuk dus waarom zou ik een nieuwe kopen?
 
 
Food & your body In de zomer maak je natuurlijk... Smoothies! Ik heb er wel zin in, om weer smoothies te gaan maken als het weer zomer is. Smoothies, die heerlijke, fruitige drankjes die je vooral in de zomer maakt en drinkt zijn lekker én gezond. Bij zomer hoort ook ijs en ik heb wel eens een week gehad in de zomervakantie waarin ik elke dag een ijsje haalde. Niet erg gezond, maar wij hebben ook zo'n niet normaal lekkere ijssalon in de stad! Daar kan ik zoveel ijsjes van eten, haha. Al die zomerse drankjes en jummie ijsjes zijn natuurlijk onweerstaanbaar, maar wat hoort er ook bij de zomer? Juist. Buiten sporten en zwemmen. Ik denk ook dat ik in de zomer meer beweeg dan in de winter, dan ben ik veel liever buiten en ga ik ook vaker zwemmen. Dat is bij jou vast ook zo. Wat ook leuk is om te doen in de zomer zodat je gezond bezig bent, hardlopen. Ga eens samen met je vriendinnen. Goed idee hé? Misschien waren jullie dat al wel van plan. Maar het is fijn om te hardlopen omdat je dan buiten bent (misschien op een dag doen waarop het iets minder warm is? Want anders word je gek!) en dan houd je je lichaam mooi in shape!
Foto: Weheartit
De laatste maar niet het minst belangrijk, summersongs! Zomerhits, yeaaah, ze zijn er elk jaar weer. Vorige zomer was bijvoorbeeld het liedje Happiness van Alexis Jordan heel populair. Ik vond het ook een leuk zomers liedje, voor mij was het wel dé zomerhit van het jaar! Ik vind Ai Se Eu Te Pego van Michel Telo ook meer een zomerlied. Maar die is nu ook minder populair dan eerst. Ik ben benieuwd op welke liedjes we deze zomer kunnen swingen.
 
Nou nou, dat was dag negen van de challenge alweer. Het gaat zo best snel. Ik vind de challenge nog steeds erg leuk om te doen, het is ook fijn als je even op niks kan komen en de onderwerpen die ik heb bedacht met een ander meisje (deze challenge maakte ik zelf met nog iemand anders, jajaaa!) zijn toch best wel leuk om iets over te schrijven. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Er wordt nog wel eens gevraagd of de 30 days challenge mag worden overgenomen, natuurlijk mag dat! Neem 'm lekker over, jullie mogen ook van onze challenge genieten hoor. Klik maar eens op de menuknop 30 days challenge. Nu is het dus weekend voor iedereen. Geniet ervan! X

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Oeeee ik word er helemaal blij van! :D
    ik ga in de zomervakantie wss naar Paris<3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik heb helemaal zin in de zomer <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk artikel, ik houd van de zomer! haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk artikel! WE LOVE SUMMER !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik krijg nu al helemaal zin in de zomer! Ik baal er echt van dat de zon maar weg blijft! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post, kan echt niet wachten totdat het zomer is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke post ! Nu krijg ik nog meer zin in de zomer. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat het heeeeel snel zomervakantie is ;D.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik krijg hierdoor alleen maar meer zin in de zomer!!

    ik volg je, wil je mij ook volgen?
    http://mividablogx.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil zomer!! Gelukkig begint net de zon te schijnen!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen