Verstuurd naar Jolijn

vrijdag 8 juni 2012 |

Hey readers! Ik heb echt een leuke dag gehad gisteren. Als je me volgt op Instagram (xxluuun), heb je een foto kunnen zien die ik in Artis heb gemaakt. Artis was erg leuk, net als Nemo. In de bus hebben we vaak de slappe lach gehad, kortom: Erg leuke dag! Ik wil er verder niet in een artikel over gaan praten, of foto's laten zien, want ik heb niet heel veel (leuke) foto's gemaakt. Nadat Jolijn mij leuke post had verstuurd, ben ik begonnen aan de post voor haar. Nu heeft ze het binnen en de foto's staan op haar blog. Dus, ga naar My Life As Jolijn, en bekijk wat ik naar haar heb verstuurd!

Foto: De blog van Jolijn
Wil je meer zien? Ga naar My Life As Jolijn.

9 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥