Luna op Instagram #6

woensdag 26 september 2012 |

Echt fijn hoe het bij ons gaat op school. We hebben 'daltonuren', voor mensen die niet weten wat dat is, het zijn een soort van huiswerkuren. Ik was gisteren dus eerder klaar met huiswerk en kon ik voor vandaag een artikeltje schrijven. Hier gaat ie dan: Omdat ik best wel veel nieuwe Instagrammies heb (raar woord, bedacht door mij, voor 'Instagramfoto's'. Uhuh wat doe je weer raar Luna), laat ik ze weer aan jullie zien met een verhaaltje erbij. Daarvoor moet je even op 'read more' klikken. Neem een kijkje in mijn leven en wil je het helemaal bijhouden op Instagram dan kun je zoeken op 'xxluuun'.

 
Van boven naar beneden, van links naar rechts: 1. The Hunger Games gekregen van een lief persoon, ja mama dankjewel. Echt zo geweldig is de film, maar beter zijn de boeken! Als jij ze nog niet hebt gelezen zou je je moeten schamen. 2. Yeah, m'n haar weer opnieuw rood! Nou ja, de onderkant dan. Vind het echt zo vet maar het is er nu alweer bijna uit. Als het er helemaal uit is, ga ik eindelijk voor een andere kleur. 3. Vorige week ging ik cakejes maken met m'n achternichtjes en zusje, maar we hadden er een beetje te veel. Haha, een klein beetje maar hoor, 44. Maar ja dan heb je wel extra veel om te snoepen. Niet denken dat ik er nu superveel op heb want gelukkig kwamen de buurmeisjes/vreetzakken mee-eten en waren ze al gauw op. 4. Mijn vader en zusje dachten van dit cameraatje en grote camera te maken. Een schoenendoos moest wel helpen. Ik moet toegeven dat ik het best wel grappig vond. 5. Samen met mijn achternichtje, one of my best friends! Deze foto vind ik gewoon super fun. Vooral omdat we allebei dip dye hebben/hadden, Juul groen en ik rood. 6. Eerste uur vrij = RainyMood.com. Alleen thuis is lekker chillen met regengeluid. Zo'n fijne site, moet je eens proberen! 7. Het vestje die mijn lerares Engels vooral leuk vond! Hahaha, ik had 'm ook nog eens aan op de dag van de toets Engels waarvoor ik een 8.7 kreeg. 8. Even iets anders dan school: Twee tijdschriften en Max' streepjes op mijn nagels aanbrengen! 9. Ikkuuuuhhhhhh duh. 10. Mijn eerste pepernoten van dit jaar. Heilig. 11. Ik was wel blij op vrijdag, na twee tienen binnen te krijgen op school, maar ik stond voor een gesloten deur. Ik had wel een sleutel maar daar was ik altijd een beetje klungelig mee. Lees: Ik kreeg de deur niet open. Gelukkig lukte me dat later wel en kon ik naar binnen maar. Ik voelde me natuurlijk heel trots dat het me één keer was gelukt. 12. Happy met mijn Primark-trui! 13. Ook deze crossring kocht ik bij de Primark, ik vind hem ontzettend gaaf. Vooral geweldig dat hij daar maar twee euro kostte. 14. Afspreken met een nieuwe vriendin uit de brugklas. Zij heeft prachtig lang haar, dat gewoon op Instagram gezet móest worden! 15. Kopje thee uit een mooie mok, relaaaxt. 16. M'n kamertje, m'n laptop.
Beeld: Eigen foto's

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. leuke foto's! ik vind the hunger games ook heel goed, de boeken zijn inderdaad nog veel beter!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the hunger games! Wij hebben op school ook dat soort uren, maar bij ons heten ze domeinuren.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met die verhaaltjes!

    www.susanneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je verslagje met al je foto,s erbij, zegt net even iets meer dan als je ze op instagram voorbij ziet komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog maar eens complimentjes voor je blog, want wat is 'ie leuk ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej Luna! Leuk foto's ! Echt leuk dat je ook zo vaak op mijn foto's reageert of je ze liked! Dat geeft een fijn gevoel, iemand die de foto leuk vind! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice blog :)

    I invite you to
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Ik heb de Hunger Games nog op mijn computer staan, snel een keer kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Helaas 'ondersteunt mijn foto de functie instagram niet' :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben echt heel erg benieuwd naar de Hunger Games (de film). Erg leuk foto's! x.

    BeantwoordenVerwijderen