We heart dip dye

maandag 17 september 2012 |

Gisteren heb ik niet gepost omdat ik af ging spreken met mijn vriendin/achternichtje. Zij heeft net als ik... Dip dye! Yep, we heart dip dye. We gingen er ook foto's van maken en ik moest er gewoon één op mijn blog plaatsen omdat ik het zo gaaf vind dat we allebei dip dye hebben. We hebben een stoplicht dip dye (ja zo noemde ik het), want Juul heeft groene en ik heb nog steeds (of nee, alweer) rood. Oh I love it I love it. Jullie ook?

 

 
Mijn nagellak van het moment. Niet mooi aangebracht, maar ik vind de kleur van Catrice wel wauwie. Ik heb ook mijn nagels gelakt met het doel om er niet op te gaan bijten (lees de vorige blogpost). Oh ja trouwens, de kleur heet Forget-Me-Not! Vinden jullie de dip dye van Julia en mij ook niet ontzettend gaaf? Als mijn rode kleur er weer uit gaat na een paar weken, ga ik ook voor een andere kleur. Julia had eerder al paars. Ik doe denk ik roze. Of blauw. Of... Nou, er zijn zoveel mooie kleuren! Beeld: Eigen foto's

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hahaaa leuk jullie haar zo! succes met ja nagels :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi leuk! Ik zie nu ook af en toe wat mensen op school met dipdye. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jullie haar echt cool :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nagellak kleur
    Xoxo emma

    Lovetheprettylittlethingsoflife.blogspot.com
    Er loopt nu een winactie op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke naam stoplicht dip dye haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige naam XD
    En echt super leuk gedaan, bij mij zou het gewoon 1 grote klodderboel geworden zijn vrees ik :P x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n stoplicht dipdye! Het ziet er echt gaaf uit! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook heel erg graag dipdye, maar ik mag niet :( Ik ben op dit moment dus heel erg jaloers haha ;D Echt een leuke foto! Ik had m ook al geliked op instagram xD

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt stoer die dip dye! Ik zou het nooit durfen. X

    BeantwoordenVerwijderen