The winter is magic

woensdag 21 november 2012 |

Hey. Ik heb de laatste tijd echt een wintergevoel, terwijl het nog niet eens December is. Haha, best wel fijn eigenlijk! Kaarsjes aan, mijn schoen gezet voor Sinterklaas (en Hoe overleeft Rosa in NY gekregen, die ook op mijn wishlist stond, yay). Ik vind het ook heerlijk om truien te dragen met gek genoeg ook donkere kleuren. Want normaalgesproken ben ik daar niet zo van, doe mij maar vrolijk, haha! Ook draag ik best wat glitter en glamour, zoals gisteren ook weer. Ik ging wat outfitfoto's maken voor de post van vandaag. Trouwens, in December ga ik ook een gala krijgen en ik wil een glamourdress! Het staat zo feestelijk, vind ik, zolang het niet te veel glitter wordt.





Eén nadeel: Het wordt zo snel donker zodat de foto's slechter worden. Jammerrr, en het is zeker moeilijk als je geen goede camera hebt. Ik heb nu wel die van mijn moeder gebruikt, maar die is ook niet geweldig. Still waiting for my birthdaaaaay.. Deze week is chill, geen toetsen en weinig huiswerk. Hoewel, ik moet alleen nog een aantal dingen doen voor vrijdag. En dan is het weer weekend! Okay, laat maar, daar ga ik nu nog niet over beginnen. Beeld: Eigen foto's

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk artikel! Het licht doet inderdaad erg vervelend tijdens het fotograferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! ik heb ook last van het licht, maar het is zo gezellig met kaarsjes :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel, en wat een superleuke trui Luun ! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook echt lastig met het licht, ook al heb ik wel een spiegelreflex...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja! het licht (of moet ik zeggen het donker :') )is zó vervelend! Ik kom thuis uit school, drink thee en kom even bij van mijn zware dag school, om vervolgens na een kwartiertje foto's te willen gaan maken, en zelfs dan is het gewoon al donker ):

    Ik heb Rosa in NY ook op mijn lijstje staan voor de Sint!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is echt een groot nadeel aan de winter het wor veelste snel donker:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk artikel! En dat boek lijkt me ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's
    Ik hou van winter:D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die foto met die kaarsjes... Wauw! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely sweater :D

    xoxo
    http://www.its-dash.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die trui glittert echt mooi! Niet te subtiel en ook niet te opvallend. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen