Essie's Sexy Divide en Trophy Wife

donderdag 27 december 2012 |

Van mijn lieve, hippe tante heb ik weer eens nagellak gekregen hoor. Essie weer. Ik was altijd dol op Catrice, toen was ik helemaal gek van O.P.I en nu vind ik alle lakjes van Essie prachtig. Dit lakje, Mint Candy Apple, had ik al. En nu heb ik er gewoon TWEE bij. Mijn verzameling breidt zich uit!! Het gaat om de lakjes Sexy Divide (links op de foto) en Trophy Wife (rechts op de foto).







Ik ga maar even beginnen met Sexy Divide. Je ziet dat het niet helemaal goed gegaan is met lakken. Ik vond het lastig. Lichtere kleuren zijn altijd makkelijker en de foutjes vallen minder op. Het was lastig om deze te fixen, dus het is maar even zo. Ik deed er lang over om mijn nagels te lakken met Sexy Divide; ook al dekken ze wel meteen na één lakje. Dat deed Trophy Wife dan weer niet. Ik moest twee laagjes aanbrengen voordat het er goed op zat. Toch ben ik meer te spreken over het blauwe lakje Trophy Wife. Omdat ik deze mooier vind en beter gelukt. Wat vind jij van deze twee lakjes? Zeg maar niets over m'n lakkunsten, want ik weet dat jullie allemaal denken: Luna moet nog flink oefenen.. ;) Daar ga ik aan werken in 2013!





12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Mooie kleurtjes! Vind vooral Tophy Wife erg mooi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie lakjes! Die paarse vnd ik ook wel wat voor deze donkere dagen. Over je lakkunsten, die van mij zijn nog erger hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het allebei mooie kleurtjes :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral trophy wife vind ik mooi!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je tante! Ik vind beide kleuren erg leuk, maar de blauwige variant heeft toch mijn voorkeur! liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn echt hele mooie kleuren! Zelf houd ik ook erg van Essie lakjes, hihi. En met het lakken betreft ik denk maar gewoon hoe vaker je het doet, hoe beter het zal worden! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha super mooie lakjes! Doet me een beetje denken aan galaxy (: xoxo isabel, op instagram ; isabellyeahx

    BeantwoordenVerwijderen