De grote Enquete-uitslag!

maandag 3 juni 2013 |

Hey! Nog minder dan een maand geleden liet ik weten dat er een enquete was. Die enquete ging over mijn blog, wat jij er nou van vindt en zo. Ik ben echt blij dat ik 'm gemaakt heb, omdat het mij wat meer duidelijkheid heeft gegeven. Ik ga de enquete-uitslag in deze blogpost even bespreken. De enquete is door ongeveer 60 mensen ingevuld. Bedankt voor degenen die 'm hebben ingevuld!














Vraag 1: Hoe oud ben je? Grappig om te zien, de leeftijden van mijn bloglezers! Maar liefst een kwart van de invullers is vijftien jaar, haha! Verder zijn er veel dertienjarigen, leuk, leeftijdsgenoten. Zelfs 20% procent is 18 jaar of ouder, wat ik eerlijk gezegd niet had verwacht. Het is heel verschillend verder, maar ik kan wel zeggen dat mijn blog door vele leeftijden wordt gelezen. 

Vraag 2: Wat denk je van de lay-out op Luna's Lovely World? Hele leuke reacties heb ik hier op gekregen! Ook wat kritiekpuntjes, maar da's alleen maar handig voor de verbetering van de lay-out. Iedereen vond het overzichtelijk, de kleuren werden leuk gevonden en het is mooi en vrolijk. Eén iemand zei dat mijn follow-knoppen wat persoonlijker konden zijn. Daarvoor heb ik alvast gezorgd! 

Vraag 3: Wat vind je van de artikelen? Ongeveer 35% vindt ze heel leuk en goed, een andere 35% vindt de artikelen op mijn blog leuk. Ongeveer 15% zei de artikelen 'best leuk' te vinden. Prima! 

Vraag 4: Wat vind je het leukste op lunalovelyworld.nl? Ik kreeg een paar reacties met 'alles!' :) Daar werd ik heel blij van. De helft van de invullers vindt de lifestyle-posts het leukst. Eigenlijk vind ik die ook het leukste om te maken, maar over fashion schrijven begin ik ook steeds leuker te vinden. Ongeveer 35% vindt mijn fashion-artikelen het leukst.

Vraag 5: Wat kan ik verbeteren? Daar waren verschillende berichten op. Sommigen wisten niet echt wat, anderen konden wel een verbeterpuntje opnoemen. 'Vaker artikelen plaatsen' kwam wel eens voor, maar sorry people, dit zit er echt niet in. :(. Ik ben wel blij met hoe het nu gaat, ik kan lekker bezig zijn met bloggen maar op school gaat het ook heel goed. Dus ik ben blij met hoeveel artikelen ik nu wekelijks plaats.

Vraag 6: Waardoor ken jij Luna's Lovely World? 40% zei: Door een andere blog! Ongeveer 20% weet het niet meer, en de rest verschillend: Van het ByBeautyBloggers forum, Girlscene, social media, zoeken op Google... En mijn lieve oma, die de enquete ook invulde, zei: 'all in the family!!' Haha, bedankt voor het invullen oma!

Vraag 7: Wat vind je van de blognaam Luna's Lovely World? Deze vraag besloot ik toe te voegen omdat ik er zelf wel eens onzeker over was. Ben, want nu nog steeds wel eens. Ik weet niet echt wat ik ermee aanmoet. Gelukkig vond zo'n 70% de naam heel erg leuk/leuk, dat maakte me wel zekerder. 5% niet, maar dat snap ik. Ik vind 'm zelf ook niet meer zo geweldig.. Nou ja, ik ga er nog eens naar kijken, naar wat ik er nu echt mee wil.

Vraag 8: Wat vind je van de foto's? Wow, 90% vond de foto's heel goed en scherp/goed. Thanks!

Vraag 9: Wat voor artikelen wil je vaker zien? Daarop werd vooral lifestyle gestemd, hahah! 30% wil meer mode zien en sommigen meer apps/media/muziek. Zo'n 25% wil meer beauty zien. Ik had verwacht dat beauty het meest werd gestemd omdat ik daar weinig over blog, maar ergens dacht ik het ook weer niet, want ik ben niet echt goed met beauty... 

Vraag 10: Hoe vaak bezoek jij LLW? De meerderheid zei: Een paar keer per week. 20% bezoekt mijn blog elke dag en sommigen zelfs meerdere keren per dag! Dat viel me nog best mee. 

Vraag 11: Volg jij Luna's Lovely World (hoelang)? 10% van de invullers volgde me niet, de rest wel, superleuk! Tof om te lezen was dat 15% van de invullers me al vanaf het begin volgt, en ongeveer 35% langer dan een jaar. 

Op de laatste vraag kon je een lief berichtje achterlaten. Hier heb ik echt zoveel leuke reacties gekregen! Bedankt allemaal, ik werd daar heel blij van. Mensen vinden mijn blog origineel, persoonlijk en sommigen zeiden dat ik niet onzeker hoefde te zijn. Lief! Eén iemand zei 'I love you'.. Euhm, ja, WHO?!

17 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ah leuk dat het zo positief is! Je blog is ook erg leuk en zo er weinig kritiek over kunnen geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk om de resultaten te zien.
    en zoals verwacht super positief want je hebt echt een leuke blog! ♥

    xx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om de resultaten te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke resultaten. Ik had m ook ingevult, ga zo door meiss!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een positieve resultaten!
    Daar mag je echt trots op zijn!
    En wat lief dat je oma hem ook heeft ingevuld, hahah leuk:)

    You Go Girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk om te weten! Je blogt hartstikke leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede resultaten Luun! Je blog is echt leuk en goed! Dus, you go girl! Ga zo door! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat er zulke leuke uitslagen uitkwamen, daar wordt je pas happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just believe in yourself! Je blog is perfect je moet er trots op zijn :D haha leuke oma heb je!
    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk! En wat lief van je oma, ahw! Je hebt een moderne oma! :) Het geeft je altijd een fijne boost als je hoort dat je blog leuk is, toch? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk, vaker posten is natuurlijk niet perse nodig, je moet gwn bloggen als jij tijd hebt!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super goede resultaten toch? Je moet er niet zo onzeker over zijn, je blogt echt toppie en je zal het toch nooit iedereen naar haar (zijn?) zin kunnen maken.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik deed laatst ook een enquete en kreeg zulke lieve reactie's! Leuk om te lezen dan hea!? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had gisteren gelezen, echt heel erg leuk om te lezen! Goede resultaten en ik zei het je toch: niet zoveel twijfelen, haha! Je blog is superleuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. IK ZEI I LOVE YOU :D omdat ik je heeel lief vind enso :D <3 en ik maak geen grapje, ik had dat serieus als laatste opmerking gezegd ;o

    BeantwoordenVerwijderen