Outfit: First flowerdress

zondag 23 juni 2013 |

Laatst maakte mijn zusje weer eens outfitfoto's van mij, op een erg warme dag. Het was niet perfect omdat we meer donkere lucht hebben gezien dan zon, maar warm was het wel. Veel mensen liepen in jurkjes, en was het geen jurkje dan was het wel een korte broek. Komt de zomer er dan eindelijk aan? JA?! Het jurkje in deze outfitpost komt van H&M. Tja. Dat was dan de item van deze outfit, haha. De schoenen zijn niet bepaald te dragen meer, maar in haast die ochtend had ik ze toch maar aangetrokken.





























Ik vind deze outfit errug leuk! Zo vrolijk. Het was wel even wennen, zo'n jurkje, maar ach. Hebben jullie ook al jurkjes aan? Ik heb verder niet veel te vertellen eigenlijk. Alles is maar een beetje saai. Ik ben aan vakantie toe. Dat merk ik, want als ik moet leren, leidt alles mij af. Heel vervelend, ik vind het moeilijk me te concentreren de laatste weekjes... Herkennen jullie dit? Niet vergeten te vertellen wat je van de outfit vindt hé, en als je wilt, kun je 'm altijd liken op Lookbook! *vind ik lief*

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een superleuk jurkje! In NL draag ik ze niet zo gauw maar op een strandvakantie bijvoorbeeld wel vaker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je jurkje is echt heel erg leuk ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk zomers jurkje! Echt weer zin in die warmte! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LUNA DEZE FOTO'S ZIJN ZOOOOO MOOI ♥ Echt leuk gedaan! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke foto's en jurkje! Ik draag zelf niet zo snel jurkjes, maar bij anderen vind ik het wel heel erg leuk staan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Ik vind het jurkje erg schattig en zomers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt een hele leuke outfit! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje! Lekker vrolijk :)

    (Bij het zinnetje ''Zo vrolijk.'' moest ik heel even denken aan dat nummer dat ze vroeger altijd bij Alfred J Kwak zongen, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk jurkje, luun! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk jurkje, hij staat je heel goed! De foto's zijn ook erg leuk!

    Ik hou van jurkjes :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat jurkje is echt leuk! En je footer is ook mooi hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog bedankt voor je lieve reactie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige outfit <3

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk jurkje! :D
    xxx http://blog.sanniee.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk jurkje, staat je super!! :-) Ik loop nu weer in een lange broek enzo, bah, doe mij maar het weer van op je foto...

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen