30 dagen SCHOENEN project! De foto's...

woensdag 28 augustus 2013 |






Vorig jaar heb ik het Playmobilproject gedaan, dit keer werd het wat anders: Een schoenenproject! Ik houd van schoenen en mijn stash wordt groter en groter. Er ligt nu gewoon een hele hoop in mijn kledingkast. Een hoop van schoenen, haha. Maar nu heb ik de schoenen van anderen gefotografeerd! 30 dagen lang, 30 verschillende paren schoenen, op verschillende plaatsen. Ik ga nu álle 30 foto's laten zien, dus wees voorbereid op een hele lijst shoesss!






Dag 1: Birkenstocks.




 Dag 2: Sandaaltjes. 

Dag 3: Birkenstocks.

Dag 4: Sandaaltjes.

Dag 5: Slippers van liefste nichtje. Ze stonden haar zo schattig.

Dag 6: Vans. 

 Dag 7: Birkenstocks.

 Dag 8: Hakken.


Dag 9: Ballerina's. Deze schoenen had ik toen nieuw en mijn eigen voeten + schoenen mochten toen wel eens op de foto van mij. 

 Dag 10: Birkenstocks (and again).

 Dag 11: Slippers.

 Dag 12: Slippers. De eerste foto in Frankrijk, week 1 met de hele familie. Deze zijn van mijn achternichtje.

 Dag 13: Slippers. De enige mannelijke voeten van dit hele project, hahaha!

 Dag 14: Slippers.

 Dag 15: Loafers. Ze zijn van mij maar mijn moeder wilde ze wel even aandoen voor de foto. Je ziet dus dat ze te groot zijn, haha, ze heeft maat 38 en ik maat 40.

 Dag 16: Espadrilles. 

 Dag 17: Slippers.

 Dag 18: Birkenstocks.

 Dag 19: Ballerina's. 

 Dag 20: Slippers. Dit ben ik weer.

 Dag 21: Vans. De enige foto van een wildvreemde die we aansproken op de camping in Frankrijk. Voor het hele verhaal, kijk onderaan het artikel.

 Dag 22: Slippers. 

 Dag 23: Ballerina's. 

 Dag 24: Hakken.

 Dag 25: Ballerina's. 

 Dag 26: Vans. 

 Dag 27: Hakken. Deze droeg mijn jongste zusje, ze waren eigenlijk van mijn andere zusje dus een beetje te groot. Maar ja, ik vind het wel schatjes (de schoenen dan). 


 Dag 28: Vans. 






Dag 29: Hakken.


Dag 30: Ballerina's. Vind ze ontzeeeeettend mooi! Goed om het project mee af te sluiten, toch?

Het project viel niet altijd mee. Zeker op vakantie was het lastig, op een gegeven moment had ik alle leuke schoenen van mijn gezin al gehad. Mijn zusje en ik durfden één keer aan een meisje op de camping te vragen of we een foto van haar schoenen mochten maken. Dat ging zo. Wij: 'Do you speak Dutch or English?' Zij: 'Ja, gewoon Nederlands.' Wij - of nou ja, eigenlijk mijn zusje -: 'Oh, mag ik een foto van je schoenen maken? Want ik vind ze echt heel mooi.' Zij (beetje lacherig): 'Oh, ja, natuurlijk.' We maakten snel een foto en mijn zusje zei: Thank you! Ze vergat weer dat ze Nederlands sprak, haha. Als dit meisje ooit op mijn blog komt en dit leest, wat heel onwaarschijnlijk is, maar goed: We hebben je schoenen dus voor mijn project gebruik. Sorry!

Het was heel leuk om te doen, maar weet niet of ik het weer zou doen. Af en toe was het wel vervelend: Oh, ik moest die dag nog een foto maken. Maar ik ben allang blij en trots dat het gelukt om 30 mooie schoenenfoto's te maken!

Wat vind je van mijn schoenenproject? Liefs, Luna

13 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hahah, wat grappig!:) Leuke schoenen zitten er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project! Ik ben ook erg dol op schoenen maar meer voor vans, all&stars, ballerina's. We hebben ook een ander smaak, en die verhaal boven mij is grappig xdd

    PS : Ik ontdekte dit blog net, komt door hoe overleef ik ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha grappig. Ik deed deze vakantie ook zo'n foto project, maar heb het niet volgehouden. Ik had gewoon geen zin meer, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk project! (Ik heb ooit een soortgelijk project gehouden, maar dan met verschillende voeten! Ik zal er maar niet over uitweiden...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk project! Echt heel grappig en leuk gedaan :) Leuk om te zien allemaal, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauww, erg veel mensen dragen birckenstocks, zeg! En ik heb ook heeel veel Vans gezien, haha! Ik vond de teennagels van foto 14 er trouwens superleuk en mooi uit zien met zo'n panterprintje er op!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leeuk! Die vans van dag 6 zijn echt leuk :o

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een origineel idee, Luna! Leuk! Je hebt veel Birckenstocks haha, maar die lopen ook gewoon lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, er zitten een paar schoenen van mij bij. Je had nooit vertelt over dat meisje, dat ze Nederlands was. ;p lol!

    BeantwoordenVerwijderen