Q&A: the question part

dinsdag 29 oktober 2013 |





 Je kunt geen vragen meer stellen voor de Q&A!
Vandaag is het tijd voor een Q&A! Dit heb ik al best lang niet gedaan. Niet dat het noodzakelijk is dat jullie elke week vragen aan mijn kunnen stellen, maar af en toe is een Q&A wel leuk. Jullie weten vast wel dat Q&A voor Question & Answer staat, dus ik ga jullie vragen beantwoorden! Nu is het vragendeel. Dus stel je vraag in de comments: Het mag over vanalles gaan. Mijn blog, school, hobby's, huisdier, lievelingskleur (haha), wensen, dromen, wat je maar leuk vindt om te weten. Meerdere vragen stellen kan ook. Ik beantwoord alle vragen binnenkort in een artikel.

Brand lossss!

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Nuttela of hagelslag? Wat vind je het leukste aan je blog?

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je favoriete ding aan de herfst?

    Liefs, Chloe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou je je blog omruilen voor 10mil, maar nooit meer kunnen bloggen? Of zeg je liever nee tegen de 10mil?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je ook huisdieren? Wat voor kleur sokken heb je op dit moment aan? Wat vind je het leukste om te doen bij bloggen (foto's maken, schrijven, layout veranderen, comments)?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leukleukleuk!
    Mijn vraag aan jouw;
    Wat is de reden dat je een blog bent begonnen?
    Waarom ben je die toen begonnen en wat is het leukste wat je er tot nu toe mee bereikt hebt?
    3 vragen in 1, hahah!

    Ik ben benieuwd naar je antwoord:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Luna, jij bent zo goed met lay-outs! Prachtig, echt mijn complimenten.

    Nu even wat vraagjes haha
    - Hoe zit je toekomst eruit?
    - Wat vind je het leukste aan bloggen?

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Mijn vragen:

    Weet je al wat voor vervolgstudie je wilt doen?
    Wat hoop je nog te kunnen bereiken met je blog?
    Wat staat er bovenaan op je bucketlist?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, je nieuwe header is echt super mooi!
    Mijn vraag: ben je blij met wat je op dit moment bereikt hebt in je leven?

    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Luna! Mijn vraag is al gesteld aha! Dat was - Wat vind je het leukste aan bloggen? Ben ik wel benieuwd naar haha ! En oh ja trouwens wil je een keertje een dag uit mijn leven filmen? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd echt zoo van je blog, je schrijft altijd superleuke artikels die mij enorm inspireren! ♥ Nu mijn vraag voor jou: zie jij jezelf over 10 jaar nog steeds aan het bloggen? (ik hoop het heel erg dat je nog lang door gaat, je bent echt een groot favoriet voor mij!)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe kwam je op het idee om te bloggen?
    Noem een iemand ( die je nooit gekend hebt ) die je zou willen terug halen en iemand die je wel hebt gekend?
    Wat is je favoriete recept?
    Hoe beschrijf je jezelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Weet je al wat je wilt gaan studeren? Of wat je wilt worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat vind je zelf de leukste post die je tot nu toe gemaakt hebt.?
    liefs Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat wil je in de toekomst graag bereiken, met je leven en met je blog? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. - Wat vind je het mooiste aan het leven?
    - Wie kun je geen dag missen?
    - Sta je positief in het leven?
    - Heb je een leuke klas?
    - Wat doe je op een vrije dag (als je geen huiswerk etc. hebt)
    - Wat is je favoriete seizoen?
    - Waarom heb jij zo'n mooie, knusse kamer?


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maakt jou rustig? Wat is je lievelings thee-smaakje?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als je ouders zouden vertellen dat jullie gaan emigreren, welk land hoop je dat je ouders dan uitgekozen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yey! Hier gaan we dan:
    Hoe ben je zover gekomen?
    Legging of een jeans?
    Ben je ooit in Parijs geweest? En zo ja,wat raad je me aan daar allemaal te doen? (want ik vertrek morgen;)
    Wat is je lievelingswinkel?

    Voila! Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op welke school zit je?

    Xx isa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ehm... Welk item in jou kledingkast is echt onmisbaar voor jou? xx

    BeantwoordenVerwijderen