Christmas: mijn nagels en look

woensdag 25 december 2013 |




Vandaag is het eerste Kerstdag! Gisteravond vierden we al kerstavond, zoals veel van jullie, denk ik. We zijn gewoon naar familie gegaan en hebben daar gezellig gegeten en gekletst. Ik wilde graag een look maken voor de Kerst, dus ik ging aan de slag. Ik heb ook mijn nagels eens gedaan - voor de verandering. Ik zal nooit een beautyblogger worden, de foto's lukken nooit echt goed, maar ja. Misschien vinden jullie het leuk om te zien, denk ik dan maar!



Het lakje van Essie heet 'Sole Mate' en ik heb er ook nog wat glitters van Catrice aan toegevoegd. Glitters make everything better, yeah. Sorry dat het er niet echt mooi uitziet, ik zeg het elke keer weer. Ik heb er ook nooit zin in om de randjes weg te halen. Maar laten we daar overheen kijken, hahaha. 

Overmorgen komt trouwens (ein-de-lijk) de derde winactie online. Moest er ook eens van komen. En dan wens ik jullie allemaal superfijne feestdagen toe en ook vast een knallend (met veel vuurwerk dus) oud & nieuw! Wat vinden jullie van mijn nagels en make-up look? 

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk! Kerstachtig,
    Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

    XD Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie look! Ik wens jou ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe! Liefs, Tess

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! De tweede foto van onder is ook erg mooi Luun! Fijne kerst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooi! Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
    Geniet ervan.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had ook rode nagels! fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Je nagels zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh wat ziet dat er leuk uit Luna! Ik wens je fijne kerst dagen en natuurlijk een gelukkig nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke nagels. Fijne dagen Luna. <3 Enjoy. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat nagellakje is supermooi en erg leuke combo! Je look is prachtig! Jij ook nog hele fijne feestdagen en geniet er lekker van. Ik ben benieuwd naar de winactie!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie look en leuke kerst-nagel hihi. Jij ook een hele fijne kerst en alvast een gelukkige 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie nagellak!
    Fijne kerst!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je nagels zijn heel leuk! Lekker kerstachtig met die glittertjes :) Ik hoop dat je een hele fijne kerst hebt gehad! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww, die makeup staat je echt heeel leuk :) Een erg mooi smokeyeffect, mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er leuk uit Luun!
    Ik vind je nagels er erg vrolijk en kerstig uit zien, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen