Filmpje: Current favourites

woensdag 19 februari 2014 |




Alweer een tijdje geleden dat ik een video heb geüpload, oeps! De afgelopen weken waren druk dus had ik er geen tijd voor. Maar ik heb een nieuwe video, dit keer met current favourites. Het leek me leuk om dat eens in een filmpje te doen, dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Veel plezier met kijken! ♥ Doet het filmpje het niet? Klik dan hier. Je kunt je ook abonneren op mijn YouTube-kanaal, het is gratis! Dat zou ik heel lief vinden.

 Wat vind je van mijn filmpje en heb jij nog een leuke favoriet om te delen? Loves, Luna.

9 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Zeker een leuk filmpje! :) Vooral je shirt vind ik erg tof - ook al heb ik zelf niets met Ellie eigenlijk. Het staat je erg leuk en je bent zo lekker enthousiast, leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je filmpje al op Youtube zien langskomen, hij is erg leuk! Ook heel leuk om te zien hoe enthousiast je bent over je nieuwe shirt, ik vind hem heel gaaf! Sowieso tof dat je naar haar concert bent geweest, en o ja, die lipstick is ook echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk filmpje Luna! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lipstick van MAC is super mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke video Luna! Ik zag hem deze week al op je YT-kanaal en toen heb ik 'm al gekeken. En die lipstick staat je zo mooi he, ik zou ook wel zo'n mooie MAC lipstick willen hebben in mijn stash! :) Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde al heel lang zo'n kleur en een mac lipstick. Had ook al bij mac een soortgelijke gezien, maar deze is echt zo mooi. Hoop dat hij bij mij net zo goed staat als bij jou!
    Liefs,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snap heel goed dat je dat shirt tof vindt, leuk aandenken en die lipstick is ook prachtig! Knap dat je het hardlopen volhoudt haha, ik zie er genoeg voordelen van in maar heb het toch nog nooit echt opgepakt. Ik vind jou echt lekker 'puur' in je filmpjes trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen