High tea!

woensdag 5 februari 2014 |


Ik had al gemeld dat ik gisteren vrij zou zijn en we een high-tea dagje zouden hebben. 's Ochtends hebben we (mijn moeder en ik) de ingrediënten gehaald en 's middags gingen we aan de slag, zodat we aan het eind van de middag lekker konden gaan eten (en thee drinken!). Ik ben niet goed in koken en bakken, maar het was wel leuk. Met aanwijzingen van mijn moeder kon ik toch wat meehelpen. Klik op 'lees verder' als je benieuwd bent naar wat we hebben gemaakt! Ik zal ook meteen linkjes naar de recepten geven.

Ice cream cookies
Hoe leuk ziet dit eruit? Het klinkt ook al heerlijk: twee koekjes met daartussen ijs. We kochten karamel, aardbeien en kersen ijs. In de koekjes zit trouwens ook citroen. Op Beautylab vind je een recept dat erop lijkt.

Nutella cinnamon rolls



Rolletjes kaneel en Nutella. Het klonk goed! Ik vind ze er zelf niet lekker uit zien, en de smaak viel me ook wel tegen. Toch was het een leuke toevoeging bij onze high-tea. Uiteindelijk zijn ze opgegaan dus anderen vonden ze wel lekker. Hier een recept. Deze zijn het simpelst te maken!

Sweet pastries




Heel simpel, bladerdeeg met daarin zoetigheden zoals jam en Nutella. We wilden dit namaken. Het ziet er bij ons minder lekker uit en we hebben ook geen gekleurde strepen erover gegooid (het mislukte, haha). Dat is het enige wat we er nog miste...

Oreo cupcakes


De hipster Oreo-cupcakes! In het cakeje zitten stukjes Oreo, maar ook in de topping. En om het af te maken nog een half koekje erop! Ik vind ze hartstikke goed gelukt en ze zijn jummyyy! Klik hier voor het Oreo-cakejes-recept. 

Knoflook-kaasbrood


Dit knoflook-kaasbrood zag ik al een hele tijd geleden op Culy (klik hier voor het recept!). Ik wilde het ooit nog eens maken, het zag er namelijk zo lekker uit! Ze noemden het al 'goddelijk', en eigenlijk vond ik dit brood ook het lekkerste van de high-tea. Must try!







Ziet er allemaal heerlijk uit, toch? Liefs, Luna.

24 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Omg! Zoveel lekkers... Heb opeens zin om me helemaal vol te proppen hihi
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oee, dat ziet er echt allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je dit hebt gedaan. Het ziet er echt super uit! Vind vooral die Orea-koekjes erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en ziet er allemaal super lekker uit.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit! Mijn maag begon spontaan te rammelen toen ik deze foto's zag :$

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm wat ziet dit er heerlijk uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw wat ziet dit er ongelofelijk lekker uit!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh het klinkt allemaal heel erg lekker. Bijzondere dingen zijn het ook allemaal. Vooral dat stokboord lijkt me lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, waarom heb je me niet uitgenodigd haha? Dat ziet er allemaal zo enorm lekker uit! Ik kan niet eens kiezen wat ik het lekkerste vind.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmm! Ziet er echt super lekker uit! De nutella cinnamon rolls lijken me zoooo hemels! :o

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat heerlijk, hier krijg ik zo veel honger van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat heerlijk allemaal! Ben erg benieuwd hoe dat heeft gesmaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er echt heeeerlijk uit allemaal! Zo te zien heb je een gezellige dag gehad ( en lekkere want yummie al dat eten! haha) x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Luna, de high-tea was heeeeeerlijk !
    Ook ik vond het knoflookkaasbrood het allerlekkerst.
    Nou, ik vond de citroenkoeken met ijs ook erg tasty.
    Ik moet zeggen: ik zat behoorlijk vol, heb gisterenavond niet meer gegeten, en jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet dat er lekker uit zeg!
    Aaah luun wat doe je ons aan:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er super uit! Ik ga hier misschien ook wel iets van maken bij mijn eigen high tea zondag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mmm, dat ziet er fantastisch lekker uit! Heb alle recepten opgeslagen hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahh nu krijg ik honger van jou foto's en heb ik zin in Oreo cupcakes, haha! Ik ga een paar recepten zeker maken als ik weer een keertje alleen thuis ben, het lijkt me namelijk overheerlijk en supergezellig zo'n high tea! Je hebt er prachtige foto's van gemaakt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hmm, ziet er heerlijk uit! Vooral die cupcakes en het brood! Deze ga ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, hemel! Dat ziet er lekker uit allemaal! Ik ben benieuwd naar dat knoflook-kaas-brood, ik ga 'm zeker een keertje maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh...dat ziet er allemaal heerlijk uit! Ik krijg er echt honger van :)

    BeantwoordenVerwijderen