Mode-items op mijn verlanglijstje

maandag 3 februari 2014 |





Hoi!
Voor mijn verjaardag heb ik vooral geld gekregen. Fijn, want ik was een beetje blut... Wel denk ik dat ik dat geld weer ga uitgeven (of een deel ervan), er staan namelijk nog een paar dingen op mijn wishlist. Vooral qua fashion. Op Pinterest verzamel ik nu de mooie dingen die ik tegenkom op webshops, zodat ik die later weer terug kan vinden als ik genoeg geld heb, haha. Het leek me leuk een aantal van die items te delen. Dus bij deze mijn mode-verlanglijstje. 

Jeffrey Campbell Lita's. Iedereen mag lekker zeggen dat ik er niet op kan lopen, ik vind ze toch heel erg gaaf. Volgens mij staan ze echt superstoer en ik hoorde dat ze fijn zitten. Dus, why not? Misschien om de prijs. De echte kosten bijna 200 euro, dat is dan weer jammer. Misschien worden ze toch ooit van mij, en het liefst in een felle kleur, al zijn de zwarte ook gaaf. Ooit. 



Wat ik heel mooi vind is glitters of pailletten. Niet teveel natuurlijk, maar één item met wat glitters is leuk! Ik zag op mijn Pinterest een paar van dat soort items er tussen staan. Deze bijvoorbeeld. De creepers zijn van Forever21. Ik vind ze echt supermooi, jammer dat ze niet naar Nederland shippen. De jurk zag ik op Romwe, hij is zo lekker opvallend! Ik zie 'm mij wel dragen in de zomer. 



You love them or hate them. Dr. Martens. Ik blijf ze echt heel stoer vinden, maar heb nog geen paar. In Antwerpen heb ik ze gepast maar niet gekocht omdat ik toch blijf twijfelen. Zelfs toen ze in de sale waren bleef ik nog twijfelen, en toen ik dacht: 'Laat ik het gewoon doen!' waren ze alweer voor de gewone prijs. Bummer! Als ik ze ooit zou krijgen, zou ik dat echt niet erg vinden, hoor.  




Een lichtblauwe, mint-achtige kleur vind ik heel mooi en fris. Het rokje zag ik op Chicwish en de trui op Chicnova. De sweater is echt lekker winters, ik vind beide dingen heel leuk! 

Wil je meer zien, check dan even mijn board op Pinterest! Het is vandaag alweer maandag. Dit weekje wordt niet al te druk, we hebben niet zoveel toetsen als normaal, gelukkig. Morgen ben ik een dagje vrij. Ik ga thuis dingen bakken (dat wordt nog wat) en opeten. Een high-tea met mijn moeder en een vriendin van haar. Ik vroeg in mijn vorige artikel wat ik met mijn vriendinnen kon gaan doen om mijn verjaardag te vieren. Velen zeiden high-tea'en, dat vind ik ook heel leuk, maar als ik het nog eens ga doen... Niet erg goed voor mij. Ik heb ook al een hoop taartjes gegeten op mijn verjaardag. Maar ik hardloop nog wel elke week, dus dat gaat lekker! Ik merk ook dat het elke keer beter gaat.

Waarschijnlijk ga ik deze week ook Orange is the new Black afkijken op Netflix, mijn nieuwe favoriete serie. Het gaat over een vrouwengevangenis, kort samengevat. Ik raad jullie echt aan om 'm te kijken! Het is echt een geweldige serie, af en toe wel een beetje absurd. But I love it. 

Welke items staan op jouw verlanglijstje? Liefs, Luna. 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw dat blauwe rokje is echt heel leuk! Op mijn verlanglijstje staat een nieuwe zwarte blazer aangezien die van mij nogal oud is en tekenen van ouderdom begint te vertonen haha. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Luna! Leuk artikel!

    Forever21 verzendt wel naar Nederland! Ik bestel daar heel vaak dingen online! Dus je Creepers kun je gewoon halen :)

    LIefs Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeeh, hele leuke items! Dr Martins vind ik ook altijd wel vet! Op mijn lijstje staan toch wel Louboutins, hihi! En trouwens, Forever 21 verstuurd wel naar Nederland hoor! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lita's zijn echt prachtig! Leuke items staan er op je lijstje. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil nog heel graag Dr. Martens, ze zijn zo gaaf! Vooral die rechtse vind ik mooi. Wel balen van de creepers, misschien vind je ergens anders nog wel een look a like! Ik ben trouwens heel benieuwd naar die serie, meteen maar even opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die mintkleur is zo prachtig, helemaal in de zomer! Op mijn verlanglijstje, op het moment niks denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook nog steeds Dr. Martens! Maar eerst wil ik Creepers gaan aanschaffen denk ik ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook Jeffrey Campbell Lita's wat zijn die schoenen toch mooi! Dan ben ik lekker lang:) Daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook nooit genoeg mint hebben, haha, vandaag weer een mintgroene trui aan! En lita's, ja... <3 Verder wil ik meer rokjes en jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Jeffrey Campbell Lita's wil ik ook, ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dr. Martens zijn zeker aan te raden, sinds ik ze heb wil ik ze eigenlijk niet meer uit doen haha.
    En Lita's, oooh die zijn zo tof! Maar inderdaad, de prijs...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie wishlist , die bordeaux rode dr.martens wil ik ook !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah ik wil zelf ook echt heel graag lita's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaa lita's zijn leuk! Heb zelf een goedkopere neppe variant, maar wel een paar uitgekozen met dezelfde vormen en model als die van Jeffrey Campbell (sommige neppe hebben een hele rare verhouding van de hak en de hoogte enzo) En ze lopen inderdaad lekker! Tenminste, ik heb wel moeie voeten na een hele dag erop, maar dat vind ik logisch. En je moet er wel op kunnen lopen maar door het plateau is de 'helling van je voet' niet heel erg schuin :)
    En dat mintgroene rokje is ook heel erg mooi (en de trui trouwens ook!)

    BeantwoordenVerwijderen