De LLW enquête 2014

woensdag 9 april 2014 |


Hoi allemaal! Het moest toch weer 'ns, een kleine blog-enquête. Hoewel ik altijd met plezier blog, heb ik de laatste tijd het idee dat er niet genoeg groei is, en dat wil ik wel! Dat komt misschien doordat ik ook druk ben met andere dingen. Maar ik zit er aan te denken dingen wat om te gooien, maar om te verbeteren heb ik ook jullie mening nodig. Want op welk vlak zouden jullie verbetering kunnen zien, en welke dingen vind je juist wél heel leuk, want dat is ook altijd leuk om te horen! :) Ik heb al eens eerder een enquête gedaan, maar omdat mijn blog in de tussentijd wel veranderd is, ben ik heel erg benieuwd wat jullie nu vinden. Ik zal alle kritiekpuntjes onthouden en hard aan mijn blog gaan werken. Want dat moet je doen, toch, hard werken als je ergens van houdt en er beter in wilt worden?

Klik hier om de LLW enquête in te vullen. (Maak je geen zorgen, het duurt niet zo lang. Dankjewel ♥!)

Ik zal de enquête trouwens een tijdje openlaten (2 weken?) en heel misschien ook nog over de uitslag bloggen, maar dat weet ik nog niet zeker. Liefs, Luna  

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat goed dat je luistert naar wat anderen te zeggen hebben! :) ik zal de enquête invullen :)
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi luna

    Ik heb je genomineerd voor the very inspiring blogger award. Voor meer informatie kun je mijn blog estherbeautyfashion.wordpress.com checken!

    Liefs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik had hem gister al ingevuld! Hopelijk krijg je veel positieve reacties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je een enquete hebt gemaakt, ik ga ze meteen invullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig dat je een enquette doet, zo kom je er meteen achter wat anderen van je blog vinden, en wat de verbeterpuntjes zijn. Ik ga hem nu meteen invullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem voor je ingevuld Luna! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Luun, hopelijk kun je er wat mee!
    Ik heb hem in ieder geval ingevuld.
    Toevallig heb ik voor morgen ook een equete ingepland:).

    BeantwoordenVerwijderen