Mijn MAC lipsticks

maandag 30 juni 2014 |


MAC. Een prachtig make-upmerk met veel verschillende producten, maar waar ik fan van ben geworden: de lipsticks. Zoals ik in mijn filmpje al had gezegd, zou mijn moeder Candy Yum Yum meenemen uit Amsterdam. Die zou ik dan alvast voor mijn rapport krijgen. Ik heb 'm natuurlijk meteen uitgeprobeerd en: I'm in love! Wát een mooie felle kleur! De kleur Media had ik al en daar was ik al heel blij mee. Want mooore!



Candy Yum Yum is een matte, felroze lippenstift die al best een tijdje uit is. Ik weet niet waarom ik 'm nu ineens graag wilde, volgens mij had ik 'm op een blog gezien. De kleur viel me meteen op. Ik vind 'm ook echt prachtig staan. Candy Yum Yum (en de andere MAC lipsticks) zijn te koop voor €18,50. Op deze foto (van alweer een paar maanden geleden) heb ik Media op:


Zoals je ziet is Media veel donkerder, heel anders! Ik vind dat Candy Yum Yum wel wat fijner is aan te brengen, ik weet niet zo goed waar het aan ligt. Hij voelt op mijn lippen ook wat 'zachter'. Maar ik vind Media ook heel mooi.

Heb jij een lippenstift van MAC? 

Liefs, Luna. 
(PS - binnenkort zal er weer een leuke winactie online komen! Houd mijn blog dus in de gaten. Oh, en niet waarbij je een MAC lippenstift kunt winnen, maar wel iets anders leuks!) 

25 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw, mooie lipsticks zeg! Ik vind Candy Yum Yum heel erg leuk! Lekker fel en gedurfd. Lief dat je die van je moeder hebt gekregen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Ik ben ook enorm fan van Mac Lipsticks. Mijn favoriete kleur is Crosswires. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Media is gruwelijk mooi!
    Liefs,Marie
    http://maritual.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die kleur Media zo mooi! Zelf heb ik ook 2 Mac lipsticks, namelijk plumful en mijn favoriet : capricious :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lipsticks van MAC zijn echt fijn. En deze kleurtjes staan je erg mooi ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Candy Yum Yum vind ik echt zo moooooi!
    echt leuk kleurtje

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren heb je, ik heb nog geen lipstick van MAC jammer genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vooral de eerste staat je super liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kleuren! Ik vind Media echt bijzonder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleurtjes! Ze staan je allebei erg mooi! :)
    xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleuren! Ze staan je echt heel erg goed! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, die felle roze kleur staat echt gaaf bij jou! Die naam is vind ik leuk (van de lipstick), zelf houd ik niet zo van snoep, maar ik vind de naam nog steeds leuk. Ik kijk al uit op de winactie, kun je niet iets verklappen? haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Candy yum yum vind ik het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die donkere kleur staat jou super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beide kleurtjes staan je súper mooi Luna, kan echt niet kiezen welke ik mooier vind. Zelf heb ik pas geleden mijn eerste M.A.C. lipstick in huis. Toch heel bijzonder. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleurtjes allebei! Ik kan eigenlijk niet kiezen welke favoriet is. Ik heb zelf Ruby Woo, ook een populair rood kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey ik volgde je blog een hele tijd geleden, en wat ben je veranderd! En je blog ook! Leuk om te zien dat je een stuk bekender bent geworden want ik weet hoe hard je ervoor gewerkt heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toffe lipsticks heb jij van Mac zeg. Lekker gedurfd zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen