30 days till Christmas

woensdag 26 november 2014 |


winter1








Het is weer tijd voor dikke handschoenen aan op de fiets, Netflix-avonden met warme chocolademelk en ook bijna voor Sinterklaas en Kerst. Oké, Kerst duurt nog een maandje, en de vakantie waarin we naar Londen gaan helaas ook. Maar ach, die schoolweken zijn zo weer voorbij gevlogen. Ik kijk al uit naar de avonden met cadeautjes, eten en familie.

De laatste tijd ben ik helemaal niet zó druk met school, om eerlijk te zijn. Ik heb het idee dat het vorig jaar drukker was rond deze tijd (of ik doe nu minder, kan ook, haha!). Waarom laat ik mijn blog dan toch een beetje links liggen? Ik heb gewoon een inspiratiedip die maar niet wil ophouden en ik vind het zo stom. Misschien moet ik er eens iets op bedenken; een break houden of gewoon minder posten, of zo. Maar ik wil gewoon dat het terugkomt! Dat ik even met een toverstokje kon zwaaien en mijn hoofd helemaal bomvol zit met ideeën, je weet wel. Jammer dat zulke dingen alleen in films en series kunnen.

winter2Over series gesproken, ik ben net klaar met de serie Lost. In september ben ik aan de zes seizoenen begonnen, en nu is het klaar. Ik heb het zo vaak zitten kijken de afgelopen maanden dat ik me nu best wel 'leeg' voel. Volgens mij is dit gevoel wel herkenbaar voor degenen van jullie die ook een serie hebben afgerond? In elk geval, it sucks, dus ik ga weer op zoek naar een serie waar ik weer helemaal in kan zitten. Maar Lost was wel geweldig goed. Het hele verhaal.. ik weet niet of iets het kan overtreffen (of heeft iemand een tip? Welke serie móet ik zien? Spam je favorieten maar in de comments zou ik zeggen!).

Ik ga de Christmas Hits-playlist maar vast opzetten. Nee, grapje, beetje vroeg. Heb al wel lichtjes opgehangen in mijn kamer, ooh wat is het leuk! 's Avonds nog een beetje in bed op mijn mobiel zitten kijken, blogs lezen of leren met de gekleurde lampjes aan. En ik heb ook alweer warme chocolademelk gedronken!! Yum (zonder marshmallows wel, die moet ik nog gaan inslaan). 

Love, Luna.

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Zoals je in mijn artikel al kon lezen, HIMYM! Op gegeven moment luister je niet meer naar dat lachende 'publiek', vind het zelf ook nog al irritant, en dat had ik hier helemaal niet! Modern Family, Orphan Black, Vampire Diaries als je daar van houd, of PLL, er zijn er veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vampire Diaries is echt leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook last van zo'n dipje en het is inderdaad héél erg vervelend.. Als tips voor leuke series heb ik: Revenge en Orange is the new Black! Ook Pretty Little Liars vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inspiratiedips zijn echt vervelend. Ik hoop dat je het plezier in bloggen en de inspiratie weer terugvindt. En wat de series betreft. One Tree Hill, The OC en The Vampire Diaries zijn definitely mijn favorieten. Op dit moment ben ik bezig met Gossip Girl en I love it so much! T is heel verslavend. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiekem luister ik al wel kerstliedjes... En drink ik al lang chocolademelk haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk echt suuuuuper erg uit naar de feestdagen! Al heb ik geen idee wat ik op mijn kerstlijstje moet zetten,haha! Ik heb nu het eerste seizoen van Mistresses afgekeken. Ik vind het wel een leuke serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaah ik vind Kerst leuk! Ik heb het voor mijn gevoel ook minder druk dan vorig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk he al die kerst lichtjes! Maar heel herkenbaar zo'n inspiratie dip, hopelijk kom je er snel boven op. :)

    Liefs, Evelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh ik hou van die lampjes! ahw ik hou van the vampire diaries!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post! Ik kijk ook uit naar Kerst, zo'n gezellige tijd altijd.
    Over series gesproken, heb je Revenge al gekeken? Dat is een van m'n favorieten, echt een aanrader! Ook Vampire Diaries kijk ik vaak! Hopelijk heb je hier wat aan :) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstlampjes! Marshmellows zijn inderdaad erg lekker op warme choco, eerst leek het me echt een rare combi maar het is echt lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb vanmiddag al een kerst-playlist gedownload haha, jaa ik weet het ik ben een beetje vroeg maar ik kijk zo uit naar de kerst! :) Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post! Ik kijk ook altijd uit naar die gezelligheid van kerst !

    BeantwoordenVerwijderen