Koffie en wat pins

woensdag 28 januari 2015 |


pinte1
Goedemiddag! Vanochtend verscheen het tweede deel van 'on my mind' maar ik besloot 'm dezelfde ochtend weer te verwijderen. Soms heb je dat gewoon, dat je niet voor 100% achter een artikel staat. Misschien is het columns schrijven toch niet echt wat voor mij, ik vind het vaak een beetje onsamenhangend en blablabla. Ik ben nu een tijdje weer thuis van school en SHIT, wat een weer. Ik had me nog zo voorgenomen om te gaan hardlopen na school, maar ik ben op. Heerlijk, naar huis fietsen met die regen en tegenwind, maar niet heus. Bahhh. School was ook een beetje nutteloos omdat 4 van de 7 uren een stipuur/opvanguur/hoe je het ook mag noemen was. Morgen weer same story.. Geniet maar even van deze leuke plaatjes die ik onlangs op Pinterest heb gepind, ik ga in elk geval even chillen met wat koffie.

collage13


Lievs xxxx. 

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het is hier ook rotweer! Regen, wind, hagel.. bah.. Maar fijn om een leuk artikel te lezen met een paar inspiratie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier ook verschrikkelijk weer!
    Wat vervelend van die invaluren, waarom zijn het er zo veel dan? Dat jullie dat nog hebben in de derde, bij ons in de derde was je dan gewoon vrij, en moest je het zelf maar lekker uitzoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, onze leraar die bio, scheikunde én natuurkunde geeft aan ons was ziek. En die vakken hadden we allemaal vandaag (nou vind ik het niet zo erg om te missen maar telkens die invaluren zijn stom ja!) X

      Verwijderen
    2. Drie vakken van dezelfde leraar, dat lijkt me echt vreselijk! Valt hij/zij een beetje mee? ;) X

      Verwijderen
    3. Ja dat vind ik ook, zeker omdat ik toch al niet mijn aandacht kan houden bij die vakken haha. Maar hij is wel oké, hahaha :)

      Verwijderen
  3. Hahah, aan het begin van vandaag dacht ik ook: Hardlopen! Maar toen ik uit school kwam dacht ik: euh.. Of niet!? Het is echt blehweer. Perfect weer om lekker wat Pinterest inspiratie te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het ook rotweer, het stormt gewoon bijna :( Echt stom van al die invaluren, wij hadden er vorige week ook heel wat. Leuke plaatjes heb je uitgezocht! Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad erg fijn om te fietsen in dit weertje. Ik heb net 2 uur moeten rijlessen buiten en het was verschrikkelijk in die regen ,was er ook nog eens file. Ik houd van koffie echt waar. Ben vanmiddag weer bij Starbucks geweest! Had dit keer cinnamon latte, erg lekker. Fijne inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yummm cinnamon latte moet ik ook nog eens proberen!

      Verwijderen
  6. Waar ik wel heel blij mee was, was dat ik keiharde meewind had uit school, ondanks de regen! Ah leuke pins zeg, ga je meteen volgen! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had vandaag precies hetzelfde idee om te gaan hardlopen, is er toch niet van gekomen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie plaatjes! Jammer van al die invaluren en inderdaad écht slecht weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leuke pins! En dat weer heb ik godzijdank kunnen vermijden! Balen dat jij er midden in zat! Ik vind het heerlijk om naar school te fietsen, maar niet als het zo'n rot weer is! Je plaatjes maken de dag dan ook weer heel goed! Veel liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar; en gewoon lekker offline gooien als je er niet achter staat!
    Aaaah, nee bah! Inderdaad wat heb ik een hekel aan dit weer zeg!
    Vieze regen..
    Beter is het koud en een lekker zonnetje, dan is het prima te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het super jammer dat ik je ochtend artikel niet heb kunnen lezen! Ik moet toch maar wat vroeger opstaan dan zodat ik blogs kan lezen in de ochtend. Hier heeft het hard gewaaid en geregend, maar het viel best mee. Ik was net op tijd binnen. Mooie inspiratie!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige plaatjes! Ik hou zoveel van dit soort artikeltjes, leuk artikel meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap het gevoel! Meestal hou ik het dan even als concept zodat het een dagje kan blijven liggen, helpt wel. Leuke plaatsjes zijn daarintegen altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt, wat een weer he. Ik was gisteren helemaal doorweekt. Leuke inspiratieplaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is inderdaad vreselijk weer, hopen dat het gauw mooier weer word! Al word ik wel weer vrolijk door de mooie inspiratieplaatjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat roze strand is zo mooi ♥ Ik moet ook ect weer meer gaan hardlopen. Ben gewoon niet gemotiveerd :(

    BeantwoordenVerwijderen