Meisje-meisje

maandag 19 januari 2015 |


pink2































pink4











pink3

pink6

Blouse: Grace & Mila | Shorts: by TiMo | Schoenen: Edith & Ella


Girly outfits, ik draag ze eigenlijk niet zo vaak. Outfits met roze, pastelkleurtjes, rokjes en jurkjes. Ik draag wel eens een jurkje of rokje, maar broeken zijn zoveel makkelijker. Anyways, ik kan wel een meisje-meisje zijn en laatst was ik er ook weer in de mood voor. Dus droeg ik dit, een roze blouse (die heel lang kapot was, de knoopjes gingen achter steeds los - maar nu is dat gemaakt) met superleuke neon details. En deze mooie shorts met chocoladebruine panty. Weer eens wat anders! Het is een girly outfit, maar toch niet té zoet. Vind ik. Wat vinden jullie van deze look? 

Liefs, Luna. 

19 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Echt een geweldige outfit! Ik hou van pastel kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je heel goed meid!
    Ben dol op dat soort lieve pastelkleuren.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve look met die roze tinten! Mooi gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit, dat broekje staat je zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Typisch een outfit die ik zelf nooit zou dragen maar die jou geweldig staat! Ik vind de combinatie echt heel tof, het is inderdaad niet te zoet door je bruine panty en de stoere schoenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je shortje is heel leuk, en in een mooi pastel kleurtje. Staat je goed Luna! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Je shortje is echt leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahh ik vind het altijd zo leuk om te zien dat je echt een eigen stijl hebt! Verliefd op je shortje! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het broekje is echt zo leuk! Staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk die blouse! Hele mooie combi :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit! Vind het neon erbij ook heel erg tof staan. Mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super toffe combi zeg! Ik vind je bloesje en short erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een donkerbruine panty vind ik wel erg bijzonder, staat er leuk bij! Vind die knopjes op de achterkant en de neon accentjes erg mooi! Staat je prachtig! Vaker doen die girly outfits zou ik zeggen.( :

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw je blouse is echt super mooi Luna!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Wat een super leuke outfit! Dat broekje is echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen