Beach please

vrijdag 13 maart 2015 |


holiday2
Goeeedenavond! Wat een heerlijke dagen, hè? Ik vind het zo fijn om vaker het zonnetje te zien. Vandaag droeg ik een broek met bloemenprint en ging ik een ijsje eten in de stad met vriendinnen. Kan gewoon. Hoewel het een fijn weekje is, heb ik wel weinig inspiratie wat mijn blog betreft, dat geef ik toe. Ik kan me daar niet echt bij neerleggen, ik WIL gewoon bloggen. Dus zocht ik wat foto's op van mijn afgelopen vakanties om te bloggen. Alleen de foto's die ik het mooist/leukst vind. En omdat ik in de ik-wil-zomer-nu-stemming ben.


holiday9
holiday1


holiday8
holiday4
holiday7holiday6holiday5holiday3

Mijn weekend bestaat uit oppassen, bloggen, hardlopen, 'werken' en leren. Een normaal weekendje. Wat gaan jullie dit weekend doen? En hebben jullie ook geen enooorme zin in vakantie gekregen zo? En dat terwijl de voorjaarsvakantie eigenlijk net voorbij is...

xxxx. Enjoy the weekend! 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke photos! Ja, heb ook echt super veel zin in 30 graden een zonnetje! :)
    http://isafashionebella.blogspot.com Fijn weekend, Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie foto's! Ik kan echt niet wachten meer tot de zomer, helaas duurt het nog zolang:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat een HEERLIJKE beach foto's. Vooral met die voetjes, strandhuisjes en die handstand foto! Fijn weekend Luun x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu heb ik helemaal zin om op vakantie te gaan! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, leuk! Ik ben ook vandaag even een ijsje wezen halen. Daarna lekker gewandeld op strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken het. Vakantie, zomer, lijkt me zo fijn! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie wat een prachtige foto's! Ik heb ook zo veel zin in vakantie, echt ernstig haha dat het nu al begint... Maar goed, die foto's zijn wel een heerlijk voorproefje<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een heerlijke foto's allemaal! Ik krijg ook meteen weer zin in de vakantie en het zonnetje! Super leuk om te zien! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie zomerse foto's:D

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah jaaa, ik wil echt heel graag op vakantie! Hele mooie foto's ook. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's! Ik vind dat je altijd zo leuk schrijft... Liefs, Jis

    BeantwoordenVerwijderen