Ripped it

vrijdag 6 maart 2015 |


outfit1
De tijd is aangebroken dat je na een lange dag school gewoon outfitfoto's kan maken buiten. YES. Deze foto's zijn nog gemaakt om half zeven, daarna werd het ook snel donker, maar ohhh wat word ik er blij van dat het steeds langer licht blijft. Over naar de outfitfoto's. Een comfy en sportief outfitje, daar houd ik wel van. En de lucht was moooi.

outfit2
lucht
outfit5




outfit6
outfit4
outfit3

Jasje: Baum und Pferdgarten | Broek: Pull & Bear | Trui: Pimkie | Schoenen: Vans


Ik ben zo'n fan van dit jasje! In januari heb ik 'm tijdens een veiling gescoord (met muchos korting), en ik vind 'm zo leuk! Een (beetje) ripped jeans en Vans om de outfit wat sportiever te maken. Ik vind het mooi om classy met sportief te combineren. Ja, dat was alles wel wat ik over de outfit kon zeggen.

Intussen zit mijn eerste schoolweek er bijna op - wat maar drie dagen zijn, eigenlijk. Maandag en dinsdag was ik nog vrij. Wat ik nog niet had verteld is dat we 22 maart naar Edinburgh (Schotland) gaan met school! Een minder bekende stad dan Londen en Dublin waar ik eerder heenging met school, maar ik heb er zin in, want Edinburgh lijkt me ook prachtig. Ben in elk geval heel benieuwd en stiekem vind ik het altijd heel gezellig om met de klas te gaan. Zijn jullie wel eens in Edinburgh geweest, en wat vinden jullie van deze outfit? 

xoxo! 

25 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke outfit! Die jeans is echt tof! Liefs, Jis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het licht is echt prachtig! Ik ben ook zo blij dat het weer langer licht wordt!
    Ik vind de combinatie van je jasje, trui en broek echt heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh wauw! Hele toffe outfit! Ik vind je broek super mooi, en leuk gecombineerd! Heerlijk om weer foto's te kunnen maken na school he! Hahah Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk outfit! Mooie foto's zijn het geworden :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een een toffe outfit meid!
    Ik vind je jeans heel erg tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne outfit! En leuke foto's! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Dat jasje is zo gaaf<3 Edinburgh lijkt me zo leuk, heel veel plezier!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi! Volgens mij heb ik die jeans ook, of hij lijkt er op haha.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wauwie ik vind deze outfit zo mooi! En ja het is zoo fijn dat het langer licht blijft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoo fijn dat het langer licht is buiten. Lovee it. Ik vind die eerste foto zoo mooi, zag hem al op je instagram. Je hebt echt prachtig haar. Ik vind je jasje heel erg leuk trouwens. Ik ben nog nooit in Edinburgh geweest, lijkt me wel leuk trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk outfit, dat jasje is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke outfit! En je blog is echt super! ;) X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh super leuk outfit, ik ben echt verliefd op de trui en de schoenen! Lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi girl!

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke jeans! Ik heb er laatst ook een gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Prachtige foto's!
    De outfit is echt heel mooi en het past allemaal perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een onwijs leuke broek en trui! En gaaf dat je op reis gaat, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je jasje vind ik ook zo leuk! De combinatie classy en sportief, love it! Ik ben nog nooit naar Edinburgh geweest, dus ik ben benieuwd wat jij ervan vind. Wie weet komt het dan op mijn travellist. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt een superleuke outfit! Je jasje is ZO leuk! En wat heb je het leuk gecombineerd! Je foto's zijn trouwens ook zo leuk! Echt! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke outfit! Ik vind het jasje echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke outfit !!!

    http://girlblussh.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind de jeans erg leuk, het geripte gedeelte is lekker subtiel :) De schoenen zijn ook tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen